Crowdfundingowa zbiórka na rzecz Thea 2: The Shattering ma się całkiem dobrze - w tym momencie na koncie projektu znajduje się już 75% kwoty niezbędnej do jej pomyślnego zakończenia. W międzyczasie producenci gry postanowili wyjaśnić, co różni ich nową grę od jej poprzedniczki - Thea: The Awakening.
Wśród najważniejszych nowinek należy wymienić takie aspekty jak:
- Mini-mapa.
- Wyspy, morza oraz łodzie, przy pomocy których można żeglować.
- Zwierzaki-maskotki.
- Spersonalizowane cechy bogów.
- Zaawansowane narzędzia modderskie, które pozwolą m.in. dodawać nowe rasy, klasy, przedmioty, etc.
- Tryb kooperacji dla przynajmniej 3 osób.
- Sześć różnych biomów z różnorodnymi przeciwnikami.
- Mnóśtwo frakcji.
...a ponadto więcej wszystkiego, z czego zasłynęła Thea: The Awakening, czyli misje, potwory, duże mapy i wiele, wiele więcej.
MuHa Games zapowiedziało również pierwszy dodatkowy cel kampanii. Jeśli zbiórka przekroczy próg £60 tys., wszystkie główne misje w Thea 2: The Shattering doczekają się narratora, a w grze pojawi się więcej grafik. Nie jest to nierealne zważywszy, że na 19 dni przed zakończeniem zbiórki jej licznik wskazuje już ponad £30 tys.
Na koniec polecamy zapoznać się z krótkim zwiastunem kolejnego boga z panteonu świata Thea. Jest nim Marowit, władca snów, koszmarów oraz świata duchów.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!