Hyboria otwiera się na nowo i jest ogromna jak nigdy wcześniej w grach wideo. Wszystko za sprawą Conan Exiles - survivalowej gry Funcomu, która właśnie opuściła strefę Wczesnego Dostępu na Steamie i została wydana jako kompletny produkt.
Osadzona w świecie Conana Barbarzyńcy gra to wielka walka o przetrwanie w dzikim świecie. W tym celu należy zbudować własny dom, a może i królestwo, i dominować nad wrogami podczas wielkich wojen. Groźne burze piaskowe, skrajne temperaturt oraz konieczność polowania na zwierzęta to tylko część wyzwań jakie czekają nas w Conan Exiles. Wszystko to w ogromnym, pozbawionym granic świat – od spalonych słońcem pustyń na południu po ośnieżone szczyty górskie na północy. Zobaczcie zresztą sami na premierowym zwiastunie.
Z okazji premiery pełnej wersji Conan Exiles Joel Bylos, dyrektor kreatywny projektu, wystosował do społeczności specjalny list:
Drodzy Wygnańcy,
25 stycznia 2017 roku opublikowaliśmy animowany zwiastun Conan Exiles. W zwiastunie sam Conan stawia pytanie — „Kim się staniecie”?
To było oczywiste wezwanie do was, graczy, ale także pytanie, które zawisło nad zespołem deweloperskim. Na początku naszej podróży w fazie wczesnego dostępu pytaliśmy: czym się stanie nasza gra?
Nareszcie nadszedł dzień, gdy odpowiedź na to pytanie zostanie ujawniona. W ciągu minionego roku pracowaliśmy ciężko, aby przygotować Conan Exiles do publikacji i jesteśmy dumni z tego, co osiągnęliśmy.
A mówiąc „my”, nie mam na myśli zespołu twórców. Mówię o was, Wygnańcy.
O tych z was, którzy przetrwali błędy i problemy z grą w fazie wczesnego dostępu i Game Preview, o tych z was, którzy nieustannie przysyłali nam komentarze i oceny, o tych z was, którzy trzymali się z nami na dobre i na złe oraz naprawdę sprawili, że Conan Exiles rozwijało się, doskonaliło i stało grą, którą jest teraz.
Zwracam się do twórców modyfikacji, streamerów, edytorów wiki, youtuberów, łowców luk, a przede wszystkim do graczy — praca z wami była zaszczytem. Cały zespół deweloperów Conan Exiles dziękuje wam z głębi serca. Bez waszej pasji i żarliwości Conan Exiles wyszłoby z kuźni jako całkiem inna i bez wątpienia gorsza gra.
Uczyliśmy się razem, dojrzewaliśmy razem i mam nadzieję, że razem wyruszymy na podbój świata. Po osiągnięciu tego kamienia milowego w rozwoju gry, publikacji Conan Exiles na platformy PC, Xbox One i PS4, nadszedł dla nas czas, by zostawić krzyż za sobą. Czas wyrwać bretnale z dłoni i wyruszyć w czekającą was podróż. Czas przekonać się, kim się staliśmy.
Ponieważ, ostatecznie, to dopiero początek.
Ziemie Wygnańców czekają.
Joel Bylos
Dyrektor kreatywny
Świat Conana Barbarzyńcy stoi więc otwiorem. Kto z was zamierza go odwiedzić?
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!