GreedFall zapewni od 30 do 45 godzin rozgrywki

Francuskie studio Spiders nie słynie z tworzenia długich gier, które zapewniają po kilkadziesiąt godzin zabawy, jednak GreedFall może stanowić odstępstwo od tej reguły. Tak przynajmniej twierdzi prezes studia, Jehanne Rousseau.

Niektórzy testerzy mówili, że grali przez 40 godzin, wykonując część zadań pobocznych, ale nie wszystkie. Mówili, że być może gdyby postanowili wykonać wszystkie, zajęłoby im to 4 do 5 godzin więcej - powiedziała Francuzka w wywiadzie dla Escapist Magazine. Sądzę, że tak naprawdę wiele zależy od tego, jak mocno zagłębisz się w system craftingu, w odkrywanie świata i zadania poboczne, ponieważ jest ich sporo. Jeśli po prostu przejdziesz główny wątek fabularny, zajmie ci to krócej, 30 godzin lub coś w ten deseń.

Rousseau zapewniła również, że w GreedFall możemy spodziewać się co najmniej kilku różnych zakończeń. Wszystko oczywiście zależy od tego, jakie decyzje będziemy podejmować w trakcie rozgrywki.

Naprawdę chciałabym, żeby gracze podejmowali decyzje, które wydają im się naturalne lub przekonujące dla ich postaci. To prawdziwe RPG. Niektóre zakończenia mogą być przez pewne osoby odbierane jako złe, a przez inne jako dobre; nie mam z tym problemu. Naprawdę chcemy, żeby te zakończenia nie były jedynie narzuconymi przez nas moralnymi wyborami - zakończyła szefowa "Pająków".

Brzmi przekonująco? Jeśli tak, to pamiętajcie, że nowa gra francuskiego studia Spiders trafi do sprzedaży 10 września, czyli już za niecały miesiąc.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: