Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 a kwestia tworzenia otoczenia

W Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 świat przedstawiony odgrywa ważną rolę. W nowym dzienniku deweloperskim twórcy gry postanowili przybliżyć, jak wygląda współczesne Seattle stworzone wg prawideł Świata Mroku oraz jak funkcjonują w nim wampiry.

Obszerny artykuł wykreśla przestrzeń, w której będziemy się poruszać, grając w nową odsłonę komputerowej Maskarady. Thanh Pham, który w Hardsuit Labs piastuje stanowisko Environment Art Leada, opowiada o sposobie projektowania współczesnego Seattle dostosowanego do potrzeb dwóch równolegle funkcjonujących światów: o miejscach niewidocznych gołym okiem dla śmiertelników, o deszczowej pogodzie, a także o tym, jak poprzez otoczenie można podkreślić starcie Starego i Nowego Świata wampirów.

Wszystko to i wiele więcej znajdziecie w niniejszym artykule. Polecam, ponieważ to naprawdę ciekawa lektura.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.