Twórcy Diablo IV omawiają ewolucję systemu walki

System walki w Diablo III budzi zastrzeżenia wielu weteranów serii. O tym, jak Blizzard zamierza przekuć tę krytykę w znacznie lepszy system w czwartej odsłonie piekielnej sagi, producenci gry opowiadają w kolejnej części wywiadu dla IGN-u,

Tym razem dyrektor projektu Diablo IV Joe Shely oraz generalny menadżer marki Diablo Rod Fergusson skupili się całkowicie właśnie na systemie walki. Każdy z nich pokrótce omówił ewolucję, jaką ten niezwykle ważny element rozgrywki przeszedł w stosunku do "trójki" oraz jak zamierzają wywołać w graczach poczucie mocy, która jednak nie jest nieograniczona i nie pozwala "czyścić" całych połaci podziemi pojedynczą sekwencją kliknięć. Zobaczcie i posłuchajcie sami.

 

Jeśli przegapiliście poprzednie części wywiadu, nadal możecie to nadrobić. Przypomnijmy, że uprzednio Shely i Fergusson poruszali takie zagadnienia jak powrót do mrocznej estetyki. testowanie i formuła gry jako usługi, tworzenie unikatowych klas postaci oraz balansowanie poziomów trudności.

Data premiery Diablo IV pozostaje nieznana. Spekuluje się jednak, że w najnowszą odsłonę piekielnego action RPG-a zagramy już wiosną 2023 r. Czy tak będzie? Czas pokaże.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.