Broń i tarcza

Vademecum gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Talenty I-ego poziomu

Moloch

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Talenty - Broń i tarcza - Moloch

Jeśli tryb ten jest aktywny, silna budowa ciała sprawia, że postać powala wrogów stojących jej na drodze. Każde powalenie zużywa niewielką ilość wytrzymałości.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 60
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 20. poziom, 26 Siła, Wyszkolenie bojowe

Talenty II-ego poziomu

Skorupa

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Talenty - Broń i tarcza - Skorupa

Żaden atak nie przejdzie do końca przez tę tarczę. Przez średni okres wszelkie obrażenia są zredukowane, zależnie od modyfikatora kondycji postaci. Pawęż Wieków czyni postać całkowicie odporną na obrażenia przez pierwszą połowę czasu trwania zdolności.

Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 54
Ponowne użycie: 60s
Wymagania: 32 Siła, Ulepszone wyszkolenie bojowe, Moloch

Talenty III-ego poziomu

Aura bezczelności

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Talenty - Broń i tarcza - Aura bezczelności

W tym trybie postać przyjmuje agresywną postawę, nieustannie prowokując pobliskich przeciwników, lecz również ciągle zużywając wytrzymałość.

Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 100
Zmęczenie: 10%
Ponowne użycie: 10s
Wymagania: 36 Siła, Eksperckie wyszkolenie bojowe, Skorupa

Talenty IV-ego poziomu

Pawęż wieków

Gry PC - Vademecum - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Talenty - Broń i tarcza - Pawęż wieków

Wojownik osiąga jedność ze swą tarczą. Wykorzystując zdolność Skorupa, postać staje się na pewien czas całkowicie niewrażliwa na obrażenia.


Profil redaktora Mrozie


Opublikowano:


Solucja i poradnik do gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Solucja: Spis treści - lokacje, zadania, mapy

Poradnik: SpecjalizacjeTalentyTowarzyszeUmiejętnościZaklęcia