Solasta: więcej o zadaniach pobocznych, potworach i... kopaniu

Tactical Adventures opublikowało kolejny raport z prac nad Solasta: Crown of the Magister. W najnowszym artykule producenci gry poruszyli takie kwestie jak zadania poboczne, potwory i kopanie!

Tekst pozwala dowiedzieć się, że w Solaście znajdą się dwa rodzaje zadań pobocznych. Pierwsza grupa to będą unikatowe misje z poboczną historią, cutscenami, etc. Druga grupa kwalifikuje się do miana "wypełniaczy" - prostych zadań w stylu "przynieś, podaj, pozamitataj", które mają stanowić atrakcyjny przerywnik w wykonywaniu misji głównego wątku. Deweloperzy nie ukrywają, że to jednak ten ostatni będzie najważniejszą atrakcyją taktycznego RPG-a.

Ponadto w artykule można znaleźć szereg wizualizacji i konceptów różnych potworów, zaklęć czy lokacji. Szczególne miejsce poświęcono monstruowalnej wielkości żukom, które nazywane są Redeemerami. Podczas walk z nimi można spodziewać się ataków z zaskoczenia w postaci "wykopywania" się z ziemi w najmniej stosownym momencie... Animację takiej akcji również znajdziecie w najnowszym dzienniku deweloperskim.

Jeśli interesują was szczegóły, koniecznie zajrzyjcie na oficjalny blog Solasty.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.