
Tuż przed końcem ubiegłego roku, a dokładnie w Sylwestra, Rat Tower Software opublikowało końcoworoczny raport z prac nad grą Monomyth. Przy okazji przedstawiono świeżą porcją wieści zza kulis produkcji tego ambitnego dungeon crawlera.
Okazuje się, że w ostatnim miesiącu dokonano znaczącego "refaktoringu" kodu Monomyth, co było zadaniem tyleż żmudnym, co bardzo obocznym. W rezultacie wprowadzone zmiany powinno pozwolić przyspieszyć kolejne fazy produkcji gry i ułatwić jej najtrudniejszą część, czyli eksterminację bugów. W nowym roku deweloper zamierza powrócić do prac nad nowymi poziomami i szeroko pojętym contentem.
Pozostała część raportu to już w zasadzie dziennik deweloperski, i to dość mocno skupiony na sprawach technicznych. Wyjaśniono, czym jest ów refaktoring, jak wpływa na prace nad Monomythem, a także co pozwoli osiągnąć w przyszłości. Najciekawsze informacje dotyczą kowalstwa, które umożliwi tworzenie nowych oraz naprawianie niszczejących przedmiotów, ale w taki sposób, by nie zmuszać gracza do tworzenia przysłowiowych "100 żelaznych sztyletów". Zapewniono również, że w finalnej wersji gry można będzie zabierać broń pokonanych wrogów, co nie było możliwe w demie, a sam ekwipunek przyjmie formę popularnego "tetrisa".
Jeśli interesują was szczegółowe informacje na temat aktualnego stanu prac nad Monomythem, zapoznajcie się omawianym tutaj raportem.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!