Monomyth: lutowy raport z prac już dostępny

Rat Tower Software opublikowało lutowy raport z prac nad dungeon crawlerem Monomyth. Zaprezentowało równiez swoje plany dotyczące beta-testów gry.

Prace nad debiutancką produkcją jednoosobowego "studia" idą pełną parą. W ostatnich miesiącu projekt wszedł w fazę wykańczania poziomów, dzięki czemu kolejne połacie świata Monomythu zaczynają przypominać prawdziwą grę. Jednocześnie Isaac Vail komponuje ścieżkę dźwiękową dungeon crawlera, dzięki czemu nabierze on wkrótce dodatkowej głębii.

Jeśli chodzi o beta-testy, to rozpoczną się one w okolicy drugiego kwartału 2022 r. Będą się one składać z trzech faz, które powinny znacząco przybliżyć Monomyth do jego premiery, jednakże już pierwsza z nich powinna pozwolić przejść grę od początku do końca. Z czasem będzie też dodawana nowa zawartość, w tym ta stworzona przez najhojniejszych donatorów projektu z Kickstartera.

Więćej informacji o obecnym stanie prac nad Monomythem oraz planami beta-testów znajdziecie w niniejszym dzienniku deweloperskim.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.