Wrota Baldura zaprezentowane w pełnej krasie na najnowszym zwiastunie Baldur's Gate III

Kilka dni temu Larian Studios zaprezentowało nowy zwiastun Baldur's Gate III, który przedstawił postać lorda Envera Gortasha, jednego z głównych antagonistów. To jednak była tylko przystawka do dania głównego, którą okazała się być prezentacja tytułowych Wrót Baldura!

W najnowszym filmie belgijskiego studia, który zadebiutował podczas PC Gaming Show, przedstawiono słynną metropolię w jej pełnej krasie. Współczesne Wrota Baldura są miastem o labiryntowych ulicach, z alejkami, świątyniami i zatłoczonymi domami publicznymi tętniącymi życiem i historiami wplecionymi w życie każdego napotkanego mieszkańca. W porównaniu do pierwowzoru, który ostatnio można było odwiedzić ponad dwadzieścia lat temu... cóż, trudno cokolwiek porównywać, ponieważ skala metropolii stworzonej przez Larian Studios zapiera dech w piersiach.

 

Możemy umieścić na ekranie znacznie więcej miasta niż w 1998 roku - wyjaśnił ekspert od projektowania narracji Lawrence Schick. Możemy zrobić coś, co jest bardziej wciągające, bogatsze, ma więcej tekstur.

Ulice Wrót Baldura - obejmujące groźne drogi Zewnętrznego Miasta, bogate posiadłości Górnego Miasta i ciemne zaułki Dolnego Miasta - są zaludnione bogatą obsadą postaci, z których każda ma własne nieopowiedziane historie, dobrze strzeżone sekrety i osobiste reakcje.

Tłumy chodzą wszędzie. Możesz porozmawiać z praktycznie każdym, a oni reagują na każdą rzecz - powiedział Swen Vincke, prezes i dyrektor kreatywny w Larian Studios. W tym sensie gra jest bardzo żywa.

Co ciekawe, Larian pierwotnie stworzył prototyp Wrót Baldura jako serię mniejszych, zamkniętych regionów połączonych portalami, ale w połowie prac producenci gry zdecydowali się całkowicie zmienić koncepcję.

 

[Swen] powiedział: czy nie możemy po prostu połączyć wszystkiego? - wspomniał dyrektor ds. tworzenia świata Farhang Namdar. To był interesujący dzień.

W momencie premiery gracze wkroczą do Wrót Baldura składających się z trzech płynnie połączonych, otwartych światów. Niezależnie od tego, czy będą oni badać podziemne krypty, wędrować po komnatach wieżowej cytadeli, czy schodzić do ukrytych piwnic, nie zobaczą żadnych ekranów ładowania, które przerywałyby rozgrywkę.

Poświęciliśmy miastu chyba trzy, cztery razy więcej wysiłku niż pierwotnie planowaliśmy, ale rezultat, uczucie chodzenia po nim, jest po prostu fantastyczne - podsumował Vincke. Tak więc rzecz, której najbardziej się obawiałem, gdy zaczynaliśmy tworzyć tę grę, okazała się być rzeczą, z której jestem najbardziej dumny.

Jeśli zatem chcecie zobaczyć, jak wyglądają Wrota Baldura w Baldur's Gate III, nie będziemy już przedłużać - po prostu odpalcie poniższy film.

I jak wrażenia?

Przypominamy, że premiera pełnej wersji Baldur's Gate III będzie miała miejsce 31 sierpnia.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.