Monomyth: nowy dziennik deweloperski przedstawia nową lokację w Becie 4

Główną atrakcją nadchodzącej wersji beta dungeon crawlera Monomyth będzie nowe, podziemne miasteczko, stanowiące jedno z najważniejszych miejsc dla fabuły gry. Owa lokacja została zaprezentowana w najnowszym dzienniku deweloperskim od Rat Tower Software.

W przeciwieństwie do poprzednich podziemi tym razem gracze napotkają mnóstwo przyjaznych i neutralnych NPC-ów: handlarzy, rzemieślników czy zwykłych mieszkańców. Na miejscu będzie można zatem napić się trunku, uzupełnić zapasy, sprzedać zbędny balast czy naprawić zbroję. Pojawią się również bohaterowie niezależni związani z zadaniami, których w nowej lokacji nie powinno zabraknąć.

Wspomniany dziennik deweloperski dotyka również innych obszarów gry, w których poczyniono postęp. W rezultacie dungeon crawler doczeka się wkrótce poprawionego SI, muzyki bitewnej czy systemu przestępstw. Ten ostatni, jednakże, jest na razie gotowy w zaledwie minimalnym stopniu.

 

Rat Tower Software zapewniło, że Beta 4 jest już blisko ukończenia i powinna zostać udostępniona testerem w ciągu najbliższych kilku tygodni. Od tego momentu prace nad Monomythem przejdą do fazy szlifowania produktu, co objawi się kilkoma mniejszymi patchami. Gdy te zostaną zaaplikowane, dungeon crawler doczeka się otwartej bety, od której już tylko krok do wydania jego pełnej wersji.

Film prezentujący zawartość czwartej bety Monomythu obejrzycie poniżej.

Jeśli preferujecie słowo pisane, to pod niniejszym adresem znajdziecie transkrypt powyzszego nagrania.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.