Grim Dawn: Patch 1.2 w drodze!

Kiedy w 2021 r. Crate Entertainment zapowiedziało koniec wsparcia dla Grim Dawn, wydawało się, że action RPG nie otrzyma już żadnego nowego patcha. Od tamtego czasu deweloper wypuścił kilka pomniejszych hotfiksów, a teraz zapowiedział... Patch 1.2!

Nadchodząca aktualizacja zapowiada się na naprawdę bogatą. W najnowszej odsłonie Grim Misadventures podzielili się informacjami dot. przyszłości Grim Dawn, a ta jawi się nadzwyczaj ciekawie. Wśród zmian warto wyróżnić nowe funkcjonalności takie jak możliwość wyłączenia cyklu dnia i nocy, mgły wojny, opcja włączenia odliczania cooldowndów na pasku szybkiego wybierania umiejętności czy zwiększenie zasięgu automatycznego zbierania łupów.

To jednak nie wszystko. Rozgrywka doczeka się zwyczajowego przebalansowania, a nawet więcej, ponieważ Crate Entertainment szykuje kilka naprawdę poważnych zmian. Skalowanie poziomów zostanie gruntownie przemodelowane, tak aby nawet gracze preferujący normalny poziom trudności mogli osiągnąć poz. 100. Buffy będą automatycznie włączone, co pozwoli usunąć je z paska szybkiego wyboru, a jednocześnie pojawi się opcja wyłączenia efektów wizualnych tych buffów, aby "nie zaśmiecać" ekranu zbyt wieloma wodotryskami. Dużą zmianę czeka też mechanika Nullifikacji. Od momentu wprowadzenia Patcha 1.2 będzie ona działać w taki sposób, że wyczyści wszystkie tymczasowe buffy i wyłączy na dwie sekundy automatycznie włączone buffy. Dzięki temu gracze nie będą musieli za każdym razem przeklikiwać się przez aury. Producenci action RPG-a planują również zmiany w obrębie działania zwierzaków, usprawnienia dla modderów i wiele więcej.

 

Brzmi interesująco, prawda? Pozostaje pytanie, kiedy spodziewać się tych wszystkich zmian? Otóż Patch 1.2 trafi do publicznych playtestów jeszcze tego lata. Jego "pełna" wersja powinna trafić w ręce graczy pod koniec lata lub z początkiem jesieni.

Czy ten duży patch będzie ostatnią aktualizacją Grim Dawn? Ze słów deweloperów wynika, że nie! W nieco odleglejszej przyszłości twórcy action RPG-a zamierzają usprawnić nieco potyczki z bossami, m.in. pozwalając graczom na teleportowanie się do ich pomieszczeń i walkę z nimi bez konieczności przebijania się przez hordy ich podopiecznych. Jest to pewne "oszustwo", lecz oczywiście będzie to tylko opcja dla tych, którzy pragną poeksperymentować ze swoimi buildami w kontekście walk z bossami. Wszystkich graczy będą z kolei dotyczyć zmiany dot. łupów wypadających z bossów, dlatego można spodziewać się, że w przyszłości bossowie będą zawsze upuszczać nielegendarne Monster Infrequents.

Więcej informacji o Patchu 1.2 oraz dalszych planach Crate Entertainment wobec Grim Dawn znajdziecie w najnowszym wydaniu Grim Misadventures. Jak widać, deweloperzy nie potrafią zaprzestać prac nad swoim cudownym dzieckiem i... kto wie, być może prędzej lub później przerodzi się to w kontynuację znakomitego action RPG-a?


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.