Monomyth: nowy dziennik deweloperski omawia kwestię optymalizacji gry

Rat Tower Software wykonało znaczący progres w stronę ukończenia prac i wypuszczenia kolejnej Bety Monomytha. W międzyczasie samotnemu deweloperowi tworzącemu tego dungeon crawlera udało się przygotować kolejny dziennik, w którym tym razem omówił techniczną stronę projektu.

Film opowiada o takich aspektach projektowania gier jak design poziomów, planowanie oświetlenia czy ograniczanie liczby wczytywanych obiektów. Twórca Monomytha odsłonił kulisy optymalizacji gry, dzięki czemu ów dungeon crawler powinien nie tylko wyglądać ładnie, ale również działać wydajnie nawet na nieco słabszych maszynach. Czy tak jest faktycznie? O tym beta-testerzy przekonają się już niedługo, ponieważ wersja Beta 4 powinna trafić w ich ręce już w najbliższych dniach.

Ponadto deweloper pochwalił się zakończeniem większości prac nad głosami bohaterów, co jest szczególnie ciekawe w przypadku mieszkańców pustkowii przemawiających we własnym języku. Beta-testerzy mogą również spodziewać się, że w nowej wersji gry usłyszą nowe utwory muzyczne.

 

Kompletny dziennik deweloperski obejrzycie poniżej...

...lub możecie też przeczytać jego transkrypcję pod niniejszym adresem.

Przypominamy, że pełna wersja dungeon crawlera Monomyth "powinna" trafić w ręce graczy jeszcze w tym roku, choć nie jest to ostatecznie potwierdzona data.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.