Po wielu perturbacjach zadanie ukończenia prac nad Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2 zostało przekazane w ręce brytyjskiego studia The Chinese Room. W swoim pierwszym dzienniku deweloperskim twórcy gry postanowili opowiedzieć nieco więcej o swojej wizji projektu.
Brytyjczycy mieli już okazję przedstawić się szerszej publiczności przy okazji targów PAX West 2023. Teraz Alex Skidmore, dyrektor kreatywny projektu, w obszernym artykule opisał pokrótce historię The Chinese Room, wspominając liczne sukcesy Brytyjczyków, a także poświęcił nieco miejsca kluczowym zagadnieniom designu Bloodlines 2. W swojej wizji deweloperzy kładą mocny nacisk na różnicę pomiędzy wampirami a zwykłymi śmiertelnikami; chcą, by gracze byli przeświadczeni o swojej sile i faktycznie traktowali przeciętnych mieszkańców Seattle jako zwierzynę, a nie równorzędne sobie istoty. Krwiopijcy muszą czuć, że są panami sytuacji i kontrolować wydarzenia dziejące się wokół nich.
To poczycie wampirzej mocy jest jednym z głównych założeń projektowych Bloodlines 2. Kolejna dwa to dynamiczny, immersywny system walki, a także eksploracja Świata Mroku. Skidmore nie zagłębił się jednak w owe tematy - zapewne staną się one przedmiotem kolejnych dzienników deweloperskich.
Jak wam się podoba ta wizja? Przypominamy, że w praktyce doświadczymy jej najprawdopodobniej jesienią przyszłego roku, kiedy Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2 powinno trafić w ręce graczy.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!