Monomyth: nowy dziennik deweloperski omawia proces "szlifowania" gry

Monomyth obecnie znajduje się w fazie Beta 5. Oznacza to, że wysiłki Rat Tower Software są skupione na "szlifowania" różnych aspektów gry, o czym opowiada najnowszy dziennik deweloperski.

Wynika z niego, że w czasie ostatnich kilku tygodni niezależny deweloper zdołał dokonać wielu istotnych zmian. Największe i najważniejsze z nich dotyczyły balansu rozgrywki pod kątem systemu walki w zwarciu. Sporo czasu poświęcono również na optymalizację buildów, tworzenie opisów przedmiotów i szereg nieco mniejszych usprawnień.

Jakich? Warto nadmienić choćby dodanie możliwości oznaczania ścian specjalnymi glifami, co powinno ułatwić orientację w skomplikowanych systemach podziemi Monomytha. Duże zmiany dotknęły system kowalstwa, szczególnie jeśli chodzi o wytrzymałość poszczególnych przedmiotów. Dewelopor poprawił też niektóre tekstury, dźwięki i wiele więcej. Posłuchajcie i zobaczcie sami.

 

Jeśli preferujecie klasyczną, pisemną formę dzienników deweloperskich, to z takową odsłoną tego ostatniego możecie zapoznać się tutaj.

Faza Beta 5 Monomytha nadal nie została ukończona. Przed Rat Tower Software pozostała m.in. optymalizacja mechaniki skradania czy systemu magii. Zwieńczeniem owego "szlifowania" będzie wydanie wersji Backer Beta, do której dostęp otrzyma każdy, kto wsparł projekt austriackiego dewelopera na Kickstarterze. Kiedy to nastąpi, trudno na razie powiedzieć, lecz dzień ten zdaje się nieuchronnie zbliżać.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.