Choć Moce działają na zasadach podobnych do zaklęć, uważa się je za coś odrębnego w dziedzinie magii. Z tego też powodu są oddzielone od pozostałych czarów w zakładce zaklęć. Moce dzielą się na dwa rodzaje: Moce większe (Greater Powers) i Moce mniejsze (Lesser Powers).
Moce większe można rzucić bez strat w poziomie Many, ale działają tylko raz dziennie. Moce mniejsze działają jak zwykłe zaklęcia: można je rzucać tak długo, jak pozwala na to pasek Many.
Od zwykłych zaklęć odróżniają się kilkoma faktami:
- poziom wyszkolenia w danej szkole magii nie ma w ich przypadku znaczenia,
- noszenie pancerza nie obniża efektywności używanych Mocy,
- Mocy nie można uciszyć zaklęciem "Cisza" (pomijając Moce, które otrzymujesz jako Dar Strażnika Wrót (Gatekeeper Gift)
Moce większe
Błogosławieństwo Demencji (Blessing of Dementia)
Szkoła magii: Iluzja
Efekt: Demoralizacja do poziomu 12 (48 pkt), w obrębie 30 stóp, przez 10 sek, na cel, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Poprzez Rubież Obłędu” - jeśli wybrałeś Bramę Demencji.
Błogosławieństwo Manii (Blessing of Mania)
Szkoła magii: Iluzja
Efekt: Szał do poziomu 12 (48 pkt), w obrębie 30 stóp, przez 30 sek, na cel, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Poprzez Rubież Obłędu” - jeśli wybrałeś Bramę Manii.
Gniewny Umysł (Angry Mind)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Siły woli 20 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Gniewny Umysł.
Hełm Mocy (Helm of Power)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Siły 20 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Hełm Mocy.
Nogi Wytrwałości (Legs of Fortitude)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Wytrzymałości 20 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Nogi Wytrwałości.
Nogi Zwinności (Legs of Nimbleness)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Zwinności 20 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Nogi Zwinności.
Paranoja Ahjazdy (Ahjazda's Paranoia)
Szkoła magii: Iluzja
Efekt: Szał do 25 poziomu (100 pkt), w obrębie 50 stóp, przez 10 sek na dotyk, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Nadchodząca burza”.
Pierś Magii (Breast of Magic)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Many 100 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Pierś Magii.
Pierś Życia (Breast of Life)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Zdrowia 100 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Pierś Życia.
Powstałe ciało (Risen Flesh)
Szkoła magii: Przywołanie
Efekt: Reanimacja 60 sek, na dotyk, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Duchy ze Wzgórza Samobójców”.
Przywołanie Atronacha Ciała (Summon Flesh Atronach)
Szkoła magii: Przywołanie
Efekt: Przywołanie Atronacha Ciała na 120 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót”.
Przywołanie Mrocznego Uwodziciela (Summon Dark Seducer)
Szkoła magii: Przywołanie
Efekt: Przywołanie Mazken na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Rytuał Demencji”.
Przywołanie Złotego Bóstwa (Summon Golden Saint)
Szkoła magii: Przywołanie
Efekt: Przywołanie Aureal na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Rytuał Manii”.
Ramię Miażdżenia (Arm of Bashing)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Broni obuchowych 20 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Ramię Miażdżenia.
Ramię osłony przed Mrozem (Arm of Frost Shielding)
Szkoła magii: Przemiana
Efekt: Tarcza mrozu 20% na 30 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Ramię osłony przed Mrozem.
Ramię osłony przed Ogniem (Arm of Fire Shielding)
Szkoła magii: Przemiana
Efekt: Tarcza ognia 20% na 30 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Ramię osłony przed Ogniem.
Ramię osłony przed Porażeniem (Arm of Shock Shielding)
Szkoła magii: Przemiana
Efekt: Tarcza błyskawic 20% na 30 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Ramię osłony przed Porażeniem.
Ramię Rąbania (Arm of Chopping)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Broni obuchowych 20 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Ramię Rąbania.
Ramię Siekania (Arm of Slashing)
Szkoła magii: Przywrócenie
Efekt: Premia do Ostrzy 20 pkt na 60 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” - jeśli wybrałeś dla Strażnika Ramię Siekania.
Serce Dzielenia Ran (Heart of Wound Sharing)
Szkoła magii: Mistycyzm
Efekt: Odbicie obrażeń 20 pkt przez 30 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” jeśli wybrałeś dla Strażnika Serce Dzielenia Ran.
Serce Odwracania Czarów (Heart of Spell Turning)
Szkoła magii: Mistycyzm
Efekt: Odbicie zaklęć 20 pkt przez 30 sek, na siebie, raz dziennie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Odbudowa Strażnika Wrót” – jeśli wybrałeś dla Strażnika Serce Odwracania Czarów.
Moce mniejsze
Manipulacja pogodą (Manipulate Weather)
Efekt: Manipulacja pogodą, raz dziennie, losowy spośród poniższych:
- Mgła: Wykrycie życia 120 pkt, na siebie (25% szansy)
- Deszcz: Przywrócenie zdrowia 10 pkt, na siebie (25% szansy)
- Burza: Premia do Siły 20 pkt, na siebie; Premia do Wytrzymałości 20 pkt, na siebie; Premia do Szybkości 20 pkt, na siebie; Premia do Zwinności 20 pkt, na siebie (25% szansy)
- Śnieg: Kameleon 75 pkt, na siebie; Tarcza 50 pkt, na siebie (20% szansy)
- Ulewa: Odbicie obrażeń 30 pkt, na siebie; Odbicie zaklęć 30 pkt, na siebie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie całego głównego wątku fabularnego Shivering Isles.
Moc Ochrony Sheogoratha (Sheogorath's Protection)
Efekt: Przeniesienie do Pałacu w New Sheoth, na siebie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie całego głównego wątku fabularnego Shivering Isles.
Przywołanie Haskilla (Summon Haskill)
Efekt: Przywołanie Haskilla na 5 sek, na siebie
Gdzie?: Zaklęcie stanowi nagrodę za wykonanie zadania „Podchody do pułapki”.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!