Overwatch doczekało się dwóch nowych trybów gry

Profil redaktora Mrozie


Opublikowano: 02.09.2017 17:28

W ostatnich dniach w Salonie gier Overwatch pojawiły się dwa nowe tryby gry. Są to Deathmatch oraz Zespołowy Deathmatch.

Wspomniane tryby Blizzard przedstawia w następujący sposób:

W trybie Deathmatch walczy ze sobą ósemka graczy, do czasu, aż ktoś zdobędzie 20 punktów. Trafienie kończące jest warte 1 punkt. Śmierć w wyniku interakcji z otoczeniem (np. upadek z klifu) lub obrażeń zadanych samemu sobie karana jest utartą 1 punktu. Punktacja widoczna jest na zupełnie nowej tablicy wyników. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy zdobędzie 20 punktów!

W trybie Zespołowy Deathmatch walczą ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, do czasu, aż któraś z nich zdobędzie 30 punktów. Trafienie kończące jest warte 1 punkt. Śmierć w wyniku interakcji z otoczeniem (np. upadek z klifu) lub obrażeń zadanych samemu sobie karana jest utratą 1 punktu. Jeżeli gracz zostanie wskrzeszony przed automatycznym odrodzeniem, punkt za jego zabicie zostanie odjęty od wyniku drużyny przeciwnej. Punktacja widoczna będzie na standardowej tablicy wyników. Wygrywa ta drużyna, która jako pierwsza zdobędzie 30 punktów!

Wraz z nowymi trybami do gry trafiła również kolejna mapa: Château Guillard.

Château Guillard jest zlokalizowane w pobliżu Annecy w południowowschodniej Francji. Przez wieki była to posiadłość wpływowej rodziny Guillard, która – wraz z osłabieniem potęgi rodu w następstwie Rewolucji Francuskiej – powoli zaczęła popadać w ruinę. Niedawno zamek znalazł nowego właściciela: agentkę Szponu, Trupią Wdowę, która wróciła do kolebki swoich przodków.

Szczegółowe informacje na temat nowych trybów Overwatcha poznacie oglądając poniższy film.