Wolcen: Lords of Mayhem: noworoczny raport z prac

Nowy rok Wolcen Studio rozpoczęło od wdrażania poprawek, które są konsekwencją przeprowadzonej pod koniec zeszłego roku technicznych alfa-testów Wolcen: Lords of Mayhem. W najnowszym dzienniku deweloperskim twórcy gry postanowili opowiedzieć nieco więcej o szykowanych zmianach.

Te dotkną przede wszystkim mechanikę rozwoju postaci. Deweloperzy nie są zadowoleni z obecnego sposobu nabywania umiejętności i zamierzają zapewnić graczom jeszcze większej opcji personalizacji swoich bohaterów. Wprowadzenie modyfikacji może nieco opóźnić wydanie bety Wolcen: Lords of Mayhem, która pierwotnie miała trafić w ręce graczy w lecie 2019 r., jednak zdaniem twórców action RPG-a jest to rzecz niezbędna do zrobienia przed finalizacją prac nad wszystkimi systemami gry.

Podczas gdy programiści Wolcen Studio pracują nad zmianami w rozgrywce, artyści francuskiego studia skupiają się na szkicach koncepcyjnych przeznaczonych do Aktu II oraz III. W nowym dzienniku deweloperskim zaprezentowano pierwsze screeny z obszarów, które odwiedzimy w późniejszym etapie gry, a także trzy nowe potwory, z jakimi zmierzymy się już w Akcie I, lecz dopiero po kolejnej aktualizacji.

Więcej informacji na temat planów prac nad Wolcen: Lords of Mayhem na najbliższe tygodnie i miesiące znajdziecie tutaj. Niestety, data premiery finalnej wersji action RPG-a nadal pozostaje nieznana.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.