Blizzard wydał właśnie nową, długo wyczekiwaną aktualizację do Diablo II: Resurrected. Patch usuwa z gry szereg błędów i rebalansuje rozgrywką, choć daniem głównym jest coś zupełnie innego.
Co? Oczywiście system rankingowy, który niebawem stanie się dostępny po raz pierwszy w historii Diablo II. Nowa atrakcja dla miłośników rywalizacji wystartuje już 28 kwietnia. Tytułem wstępu:
Jest to opcjonalny system rywalizacji rankingowej w Diablo II: Resurrected, w którym macie kilka trybów do wyboru, a rozgrywkę w każdym z nich zaczyna się z nową postacią. Każdy tryb ma własną tablicę wyników, gdzie gracze rywalizują o zdobycie doświadczenia w ograniczonym czasie, mając dostęp do zawartości wyłącznej dla trybu rankingowego. Pod koniec sezonu rankingowego tablice wyników zostaną wyczyszczone, a postacie zostaną przeniesione do trybów nierankingowych, pozwalając graczom zachować ciężko wywalczony łup w oczekiwaniu na kolejny sezon rywalizacji.
Niemniej nie mozna nie poświęcić odrobiny miejsca zmianom w balansie klas, ponieważ odbywają się one po raz pierwszy od wydania wer. 1.13c do Diablo II, a zatem po prawie dwunastoletniej przerwie! Celem wprowadzonych zmian jest zwiększenie różnorodności konfiguracji postaci, zachowując przy tym archetypy klas i ich specjalizacje.
Pewne zmiany dotknęły również zasady współpracy z najemnikami oraz przywoływania Uber Diablo. Wprowadzono też szereg ogólnych poprawek dot. m.in. SI zwierzaków, przywołańców i najemników czy zwiększenie maks. liczby strzał i bełtów do 500. Po stronie nowości nie można też nie wspomnieć o nowych słowach runicznych w trybie rankingowym, nowych schematach do Kostki Horadrimów, a także dodaniu funkcji emulowania grafiki z oryginalnego Diablo II - i to w trzech różnych trybach.
Dokładną, niezwykle długą listę zmian, jakie wprowadza do wersji Resurrected Patch 2.4, znajdziecie na oficjalnej stronie gry.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!