Monomyth: nowy raport przedstawia kulisy systemu magii, pułapek i nie tylko

Rat Tower Software opublikowało nowy dziennik deweloperski dot. stanu prac nad dungeon crawlerem Monomyth. Tym razem zmianie uległa jednak forma raportu - zamiast długiego tekstu w ręce fanów projektu oddano kilka filmów.

Pierwsze nagranie stanowi wprowadzenie i jest zarazem ogólnym raportem z najświeższych prac nad Monomythem.

 

Drugi dziennik porusza kwestię "wartowników" czyli mechanizmów, które śledzą ruchy gracza i niekiedy reagują na nie - zazwyczaj w dość destruktywny sposób.

Trzeci film porusza jedną z najciekawszych kwestii w każdym immersive simie: telekinezy.

Czwarte nagranie opisuje skomplikowane zagadnienie, jakim jest rozprzestrzenianie się ognia po podpalonych obiektach i sposoby kreatywnego wykorzystania tego mechanizmu.

 

Wreszcie piąty i ostatni film omawia kwestię szczególnych pułapek, a mianowicie tych o runicznym charakterze.

Jak wam się podobało? Niewykluczone bowiem, że kolejne raporty z prac nad Monomythem przybiorą podobną postać.

Przypomnijmy, że dungeon crawler od Rat Tower Softwate jest obecnie w fazie alfa. Data premiery pełnej wersji gry pozostaje nieznana.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.