Jaskinie kąsaczy

Solucja i poradnik gry Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Mapy lokacji

Jaskinia kąsaczy

Jak nietrudno się domyślić, spotkasz tutaj całkiem sporo kąsaczy. Uważaj szczególnie na wyposażonych w kwasowe strzały łuczników, którzy lubią wykonywać taktyczny odwrót. Jeśli twój towarzysz podąży za nimi, może sprowadzić wam na głowę jeszcze większą liczbę przeciwników!

W jaskiniach roi się również od pułapek, dlatego stąpaj ostrożnie. Czujność wynagrodzą ci za to liczne skrytki, w których odnajdziesz wiele cennych łupów.

1 - wyjście wiodące do podziemnego tunelu.

2 - wejścia na arenę (3).

3 - arena. Wejście na nią jest całkowicie opcjonalne - tym bardziej, że spotkasz na niej... mantikorę. Bestia potrafi atakować szybko i zadawać spore obrażenia, dlatego przed walką zrób wszystko, by zwiększyć swoje KP i poprawić swoje liczby zarówno ofensywne, jak i defensywne. Przy szczątkach potwora odnajdziesz Diament.

4 - leże mantikory. Przy kościach ostatniej ofiary potwory znajdziesz m.in. Zbroję półpłytową +1.

5 - skarbiec. Nie spotkasz w nim żadnych przeciwników, za to natkniesz się na mnóstwo pułapek. Najlepiej usuwać je poprzez niszczenie posągów. Przetrząsnąwszy wszystkie kufry, w twojej sakwie znajdzie się sporo cennych łupów, włączając w to Buty elfów, Amulet zdrowia, Zbroję z aurumvoraxa i Różdżkę błyskawic.

6 - schody wiodące do świątyni kąsaczy. Zanim z nich skorzystasz, będziesz musiał pokonać całkiem twardego oficera kąsaczy oraz jego kilku przybocznych. Przy szczątkach tego pierwszego odnajdziesz znakomitą halabardę Uderzenie Talony.

Świątynia kąsaczy

Świątynia nie należy do dużych. Niemniej spotkasz tu jeszcze kilka kąsaczy oraz kłopotliwych pułapek, które możesz spróbować rozbrajać, choć najlepiej i najszybciej je po prostu omijać.

6 - schody wiodące do jaskini kąsaczy.

7 - komnata ofiara. Gdy do niej wejdziesz, najwyższy kapłan kąsaczy będzie akurat szykował się do złożenia Zidana w ofierze! Oczywiście nie możesz do tego dopuścić. Przebij się przez zastępy kąsaczy i ghuli, by rozprawić się z samym kapłanem, który jest zdecydowanie najgroźniejszym przeciwnikiem. Następnie zniszcz ołtarz, co sprawi, że wszyscy nieumarli padną trupem - tym razem na dobre. Na koniec zlikwiduj pozostałe przy życiu kąsaczy.

Po walce porozmawiaj z Zidanem. Przewodnik będzie ci wdzięczny za ratunek. Jeśli stwierdzisz, że zrobiłeś to bezinteresownie, uzyskasz pkt Dobrego charakteru; jeśli powiesz, że przybyłeś, by ratować karawanę, na twoje konto wpłyną pkt Chaotycznego charakateru. Tak czy inaczej po zakończeniu rozmowy Zidan zacznie podążać twoim śladem.

8 - portal. Otworzy się po uwolnieniu Zidana. Pozwoli ci natychmiast przedostać się do nocnego obozu. Katriana bardzo ucieszy się na widok Zidana. Dzięki wykonaniu misji karawana wkrótce będzie mogła wyruszyć w dalszą drogę. Kolejnym przystankiem okaże się być Oaza Zielonej Palmy.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.