Redakcja Posted December 10, 2022 Report Share Posted December 10, 2022 Artykuł ten jest częścią solucji gry The Elder Scrolls III: Morrowind. Całość przeczytasz pod niniejszym adresem: Wątek główny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniolbezserca Posted December 10, 2022 Report Share Posted December 10, 2022 Przed wyleczeniem ze spaczenia (tj. przed samym łyknięciem lekarstwa) warto "trochę" odpocząć - postać co 24h dostaje +1 do Siły i Wytrzymałości (oraz kary -1 do pozostałych cech). Po łyknięciu lekarstwa premie do Siły i Wytrzymałości pozostają, a obniżone (wyzerowane) atrybuty zostają przywrócone do wartości sprzed choroby. W ten sposób moja postać uzyskała premię +1000 do Siły i Wytrzymałości ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrozie Posted December 12, 2022 Report Share Posted December 12, 2022 Czy to nie jest bug? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniolbezserca Posted December 13, 2022 Report Share Posted December 13, 2022 I tak i nie. Z treści przepowiedni i tego co można się dowiedzieć o spaczeniu można wywnioskować, że tylko Wybraniec jest w stanie pokonać chorobę bez szwanku, a sama choroba niszczy tylko słabych. Twórcy gry pewnie nie wzięli pod uwagę, że znajdzie się ktoś, kto będzie próbował nabić aż tak wysokie premie. Minusem tak wysokiej Siły jest szybkie zużycie broni Z drugiej strony na legalu, bez większego kombinowania można stworzyć mikstury zapewniające na pół godziny 500+ do atrybutu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrozie Posted December 15, 2022 Report Share Posted December 15, 2022 To prawda. Wydaje mi się to jednak bardziej "legalne". Wykorzystywanie spaczenia w sposób opisany powyżej to ciekawy, ale jednak exploit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniolbezserca Posted December 16, 2022 Report Share Posted December 16, 2022 Alchemia w Morrowindzie to jeden wielki exploit. Stwórz zaklęcie dające +200 do Inteligencji na 10 sekund. Zrób drugie zaklęcie dające +800 do Alchemii. Stwórz dzięki temu kilkanaście mikstur dających 400+ do Inteligencji. Wypij wszystkie, dzięki czemu możesz stworzyć jeszcze potężniejsze mikstury. Stwórz mikstury dające premię do Many +1200 i regenerację Many 150/sec. przez kilka minut. To jest moc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrozie Posted December 21, 2022 Report Share Posted December 21, 2022 Ano. To jeszcze stara szkoła designu jest, gdzie sprytni gracze, dobrze rozumiejący mechanizmy rozgrywki, mogli więcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniolbezserca Posted August 14, 2023 Report Share Posted August 14, 2023 Swego czasu korciło mnie żeby zrobić nagranie jak jeden spell rzucony w podłogę sprowadza zagładę na całą karczmę lub jak moja postać zrzuca napalm na Balmorę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrozie Posted August 21, 2023 Report Share Posted August 21, 2023 Masz na myśli czary stworzone samodzielnie w grze czy mody? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniolbezserca Posted August 21, 2023 Report Share Posted August 21, 2023 Samodzielnie stworzony czar. Nie korzystałem z żadnych modów (niby na tel powinny działać, ale wolałem nie ryzykować). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.