Twórcy ESO opowiadają o kluczowych wyznacznikach jakości systemu walki

System walki w The Elder Scrolls Online ciągle ewoluuje. Twórcy gry postanowili wykorzystać świąteczny "sezon ogórkowy" i przybliżyć graczom kluczowe wartości, którymi kierują się podczas prac nad tym elementem rozgrywki.

W obszernym artykule deweloperzy ESO omówili m.in. jak ważne jest to, by każdy mógł grać "po swojemu", by każda postać mogła rozwijać się w wybranym kierunku i osiągać mistrzostwo w inny sposób, a także by cały system przypominał ten znany z innych gier spod znaku The Elder Scrolls. To oznacza m.in. bazowanie na trzech podstawowych atrybutach, brak restrykcji narzucanych przez klase postaci, levelowanie umiejętności poprzez korzystanie z nich, ale też "aktywna" walka, która nie polega jedynie na wciskaniu kolejnych zdolności.

Oczywiście wszystkie z ww. wartości należą do kategorii "aspirujących", a zatem takich, do których twórcy gry dążą, starając się osiągnąć perfekcyjny balans pomiędzy różnorodnymi buildami. Nie jest to łatwe i często dość trudno osiągalne, o czym może zaświadczyć każdy, kto miał okazję zetknąć się z systemem walki w The Elder Scrolls Online.

Niemniej producenci z ZeniMax Online Studios zamierzają kontynuować swą pracę na tym gruncie i cały czas usprawniać system walki w ESO. Gracze mogą już wyglądać Aktualizacji 37, która w dużej mierze skupi się właśnie na bojowej części rozgrywki. Więcej informacji na ten temat zostanie ujawnionych w przyszłym miesiącu. Na razie zachęcam do zapoznania się z całością omówionego dziennika deweloperskiego.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.