W Age of Wonders 4 zwycięstwo niejedno ma imię. Najnowszy dziennik deweloperski nie pozostawia co do tego żadnych wątpliwości.
Obszerny artykuł omawia cztery różne sposoby na osiągnięcie zwycięstwa:
- militarny, poprzez podbicie lub wasalizację pozostałych cywilizacji;
- ekspansywny, poprzez zajęcie odpowiedniego fragmentu mapy, wybudowanie Znaków Jedności w miastach i obronienie ich;
- magiczny, który wymaga stworzenia specjalnych struktur wewnątrz swojej magicznej więzi i pomyślnego przeprowadzenia wielkiego rytuału;
- punktowy, który decyduje o zwycięstwie w przypadku, gdy żadna cywilizacja nie odniesie go w określonym czasie - domyślnie 150 tur. Wówczas o punktacji decydują takie aspekty rozgrywki jak armia, dyplomacja, ekonomia, ekspansja i rozwój.
Ponadto nie można zapominać, że każdy świat "fabularny" oferuje alternatywną drogę do zwycięstwa, która zazwyczaj stanowi swego rodzaju skrót. Zazwyczaj chodzi o pokonanie swojego głównego wroga, choć niekoniecznie w sposób militarny. Niemniej to wcale nie wyklucza możliwości odniesienia zwycięstwa tradycyjną drogą, czyli jedną z ww.
Wreszcie należy wspomnieć o tym, że poza główną kampanią fabularną gracze mają dużą swobodę w definiowaniu warunków zwycięstwa. Każdy z ww. sposobów zwycięstwa może zostać wyłączony. W dodatku takie kampanie można spersonalizować na wiele innych sposób, zmieniając m.in. domyślną prędkość rozgrywki, jej początkowe warunki, skalę zagrożeń, a nawet zdecydować o wyłączeniu licznika tur.
Szczegółowe informacje na temat warunków zwycięstwa w Age of Wonders 4 znajdziecie w niniejszym dzienniku deweloperskim.
Pamiętajcie, że premiera najnowszej gry Triumph Studios odbędzie się już 2 maja!
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!