Cechy to dodatkowy wskaźnik, który determinuje osobowość postaci. Punkty cech zdobywa się podejmując określone decyzje lub działania w trakcie dialów z bohaterami niezależnymi albo w trakcie dyskusji pomiędzy Łówcami Źródła. Wszystkie cechy występują w parach. Jeśli jedna z nich zacznie dominować nad drugą, postać otrzyma wynikającą z tego premię, którą może jednak utracić, jeśli później stosunek tych cech ulegnie zmianie.
Oto lista wszystkich cech, jakie występują w Divinity: Original Sin:
Pragmatyzm / Romantyzm
Pragmatyzm: +1 do Rzemiosła
Romantyzm: +1 do Szczęściarza
Niezależność / Posłuszeństwo
Niezależność: +1 do Siły woli
Posłuszeństwo: +1 do Siły woli, jeśli postać z Przywództwem jest w zasięgu wzroku
Altruizm / Egoizm
Altruizm: +2 do Reputacji
Egoizm: +1 do Handlu wymiennego
Śmiałość / Ostrożność
Śmiałość: +1 do Inicjatywy
Ostrożność: +1 do Skradania się
Współczucie / Bezduszność
Współczucie: +3% do szansy na trafienie krytyczne
Bezduszność: +20% do szansy na trafienie krytyczne przy ciosie w plecy
Uduchowienie / Materializm
Uduchowienie: pełna odporność na Strach
Materializm: +1 do Polihistora
Bezpośredniość / Troskliwość
Bezpośredniość: pełna odporność na Manipulację
Troskliwość: +1 do Charyzmy
Praworządność / Renegactwo
Praworządność: +1 do Przywództwa
Renegactwo: +1 do Kradzieży kieszonkowej
Wyrozumiałość / Mściwość
Wyrozumiałość: pełna odporność na Klątwy
Mściwość: +20% szansy na trafienie poprzez ataki przy sposobności
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!