Na starcie gry każda postać może wybrać 2 talenty. Kolejna okazja do zdobycia talenty pojawi się po awansowaniu na 3 poziom doświadczenia. Od tej pory bohater będzie otrzymywać 1 nowy talent na każde 4 poziomy.
Poniższe zestawienie przedstawia wszystkie dostępne w grze talenty wraz z wymaganiami, jakie trzeba spełnić, aby je otrzymać. Część zdolności jest niekompatybilna z innymi, w związku z czym postać może wybrać tylko jedną z nich.
Anakonda
Anakonda zwiększa obrażenia zadawane bronią obuchową o 10%.
Wymagania: Jednoręczne 1
Chyże stopy
Chyże stopy zapewniają 20% premii do ruchu.
Wymagania: Łotrzyk 2
Cios w plecy
Cios w plecy umożliwia postaci wbijanie nożów i sztyletów w plecy.
Wymagania: Łotrzyk 1
Czas elczy rany
Czas leczy rany skraca czas trwania wszystkich efektów o 1 turę. Odnosi się to również do efektów korzystnych.
Dalekosiężność
Dalekosiężność zwiększa zasięg zaklęć o 2m (także tych ze zwojów).
Demon
Postać z talentem Demon ma szansę na podpalenie przeciwnika, który zaatakuje ją wręcz, lecz jej odporność na wodę zmniejsza się o 20%.
Wymagania: Pirokineza 5
Dręczyciel
Dręczyciel daje ci premię 50% do obrażeń w walce ze spowolnionymi, okaleczonymi lub powalonymi przeciwnikami.
Gruboskórność
Gruboskórnosć daje ci premię 5 do podstawowego pancerza i podwaja efekty zdolności "Zbrojny".
Wymagania: Zbrojny 1
Instynkt obronny
Instynkt obronny znosi karę do obrony w przypadku otoczenia przez wrogów.
Wymagania: Zbrojny 5
Lekki chód
Lekki chód daje ci premię +2 Spostrzegawczości do zdolności wykrywania pułapek.
Lodowy król
Postać z talentem Lodowy król ma szansę na oziębienie przeciwnika, który zaatakuje ja wręcz, lecz jej odporność na ogień zmniejsza się o 25%.
Wymagania: Hydrozofia 1
Lokal pięciogwiazdkowy
Lokal pięciogwiazdkowy podwaja efekty spożywanej żywności.
Mądrala
Mądrala pogarsza nastawienie wobec ciebie wszystkich postaci o 20, lecz daje ci 1 punkt premii do Inteligencji.
Mój skarb
Mój skarb sprawia, że za każdym razem, kiedy uderzysz lub zostaniesz trafiony, twój rynsztunek ma 50% szans na to, że się nie zużyje.
Naukowiec
Naukowiec daje ci po jednym dodatkowym punkcie do Kowalstwa i Rzemiosła.
Odór
Odór pogarsza nastawienie wobec ciebie wszystkich postaci o 25, lecz sprawia, że stajesz się mniej atrakcyjnym celem dla przeciwników w walce wręcz.
Odwaga
Odwaga daje ci pełną odporność na Strach, lecz uniemożliwia ucieczkę z pola bitwy.
Niezgodne: talent Uciekinier
Odzyskiwanie strzał
Odzyskiwanie strzał zapewnia ci 20% szans na odzyskanie specjalnych strzał.
Okaz zdrowia
Okaz zdrowia daje ci 5% premii do witalności uzyskiwanej za każdy punkt zdolności "Zbrojny".
Wymagania: Zbrojny 2
Oportunizm
Oportunizm umożliwia ci wykonywanie ataków przy sposobności.
Wymagania: Zbrojny 1
Partyzantka
Partyzantka podwaja obrażenia zadawane w trybie skradania się.
Wymagania: Skradanie się 1
Pijawka
Pijawka uzdrawia cię, gdy stoisz w kałuży krwi.
Piorunochron
Piorunochron daje ci pełną odporność na ogłuszenie.
Wymagania: Aeroturgia 5
Pogoda ducha
Pogoda ducha daje ci pełną odpornosć na efekty wywoływane przez otoczenie.
Wymagania: Geomancja 5
Polityk
Polityk dodaje ci 2 punkty do Charyzmy, lecz odejmuje 1 punkt od Inteligencji.
Powrót z zaświatów
Gdy przeciwnik wymierzy twojej postaci cios, który powinien ją zabić, dzięki umiejętności Powrót z zaświatów przeżyje ona z 1 PŻ, o ile wcześniej miała więcej niż 1 PŻ.
Wymagania: Siła woli 5
Przemykanie
Postać z talentem Przemykanie porusza się w trybie skradania się z normalną prędkością.
Wymagania: Skradanie się 1
Przepływ adrenaliny
Przepływ adrenaliny zwiększa liczbę odzyskiwanych i maksymalnych punktów akcji o 2, gdy liczba PŻ spadnie poniżej 30%.
Przetrwać burzę
Przetrwać burzę daje ci 5% odporności na magię uzyskiwanej za każdy punkt zdolności "Zbrojny".
Wymagania: Zbrojny 5
Przyjaciel zwierząt
Przyjaciel zwierząt umożliwia ci rozmawianie ze zwierzętami.
Ranny ptaszek
Po wskrzeszeniu otrzymujesz pełną liczbę PŻ.
Wymagania: Krzepa 1
Samotny wilk
Postać z talentem Samotny wilk nie może mieć towarzysza, ale otrzymuje 60% premii do witalności podstawowej, +1 do początkowych, odzyskiwanych i maksymalnych punktów akcji oraz dodatkowy punkt zdolności na nowym poziomie.
Szklana armata
Szklana armata podwaja odzyskiwane PA, ale twoja całkowita witalność spada o 50% (wliczając bonus za talent Samotny Wilk).
Wymagania: Poziom 5
Szybki naciąg
Szybki naciąg odejmuje 1 PA od kosztu wykorzystywania broni dystansowej.
Wymagania: Strzelec wyborowy 5
Tragarz
Tragarz zwiększa twoje maksymalne obciążenie.
Tropiciel żywiołów
Strzały mogą zadawać dodatkowe obrażenia od żywiołów, w zależności od rodzaju powierzchni, na której znajduje się cel.
Wymagania: Strzelec wyborowy 5
Uciekinier
Uciekinier pozwala ci uciec z pola bitwy, nawet jeśli wrogowie stoją tuż przy tobie.
Niezgodne: talent Odwaga
Upór
Upór daje 20% premii do odporności na zamrożenie, ogłuszenie, skamienienie i powalenie.
Wymagania: Łotrzyk 5
Utrzymanie pozycji
Postać z talentem Utrzymanie pozycji nie może zostać powalona.
Wymagania: Krzepa 5
Więcej znaczy lepiej
Więcej znaczy lepiej daje ci dodatkowo 1 punkt do wydania na statystyki.
Wymagania: Poziom 5
Więź z naturą
Więź z naturą zmniejsza liczbę punktów akcji wydawanych na zaklęcia o 1, gdy postać stoi na powierzchni związanej z tym samym żywiołem.
Wygadany mag
Wygadany mag daje ci pełną odporność na Uciszenie.
Wymagania: Siła woli 5
Zdolniacha
Zdolniacha daje ci dodatkowo 2 punkty akcji do wydania na zdolności.
Wymagania: Poziom 5
Zmyłka
Zmyłka daje ci 10% premii do szansy na uniknięcie ciosu.
Wymagania: Strzelec wyborowy 2
Zombie
Zombie pozwala ci leczyć się trucizną, ale sprawia, że od zwyczajnego uzdrawiania otrzymujesz obrażenia.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!