Ciężka ręka
Wymagania: brak
Twoje ataki wręcz oraz bronią białą zadają zwiększone obrażenia przy trafieniu normalnym, lecz mniejsze niż zwykle przy trafieniach krytycznych.
Czworooczność
Wymagania: Percepcja poniżej 10
Nosząc dowolne okulary, otrzymujesz +1 do Percepcji. Bez okularów masz -1 do Percepcji.
Dzikie Pustkowia
Wymagania: brak
„Dzikie Pustkowia” wyzwalają najdziwniejsze i najbardziej nietypowe elementy postapokaliptycznej Ameryki. Nie dla ludzi o słabych nerwach lub zbyt poważnym podejściu do życia.
Kamikadze
Wymagania: brak
Otrzymujesz dodatkowe 10 Punktów Akcji, jednak twoja skłonność do brawury powoduje, że twój Prób Obrażeń zmniejsza się o 2 punkty.
Pogodny
Wymagania: brak
Jesteś pogodnym człowiekiem i wolisz rozwiązywać problemy głową, a nie spluwą. Otrzymujesz 5 punktów do „Handlu”, „Medycyny”, „Naprawy”, „Nauk ścisłych” oraz „Retoryki”, lecz tracisz 5 punktów w "Broni energetycznej", "Broni palnej" , "Materiałach wybuchowych" oraz "Walce wręcz".
Szybkostrzelność
Wymagania: brak
Używając broni palnej i energetycznej, strzelasz o 20% szybciej, niż normalnie, jednak o 20% mniej celnie.
Tykająca bomba
Wymagania: brak
Możesz o 30% szybciej miotać bronią – od granatów po włócznie – kosztem krótszego o 25% zasięgu.
Wątła budowa
Wymagania: Zwinność poniżej 10
Dzięki swoim niewielkim rozmiarom dostajesz +1 do Zwinności, lecz Twoje kończyny łatwiej ulegają uszkodzeniom.
Zbudowany, by niszczyć
Wymagania: brak
Możesz o 30% szybciej miotać bronią – od granatów po włócznie – kosztem krótszego o 25% zasięgu.
Zdyscyplinowany strzelec
Wymagania: brak
Używając broni palnej i energetycznej, strzelasz o 20% wolniej, niż normalnie, ale o 20% celniej.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!