Wasteland 3: więcej o systemie walki

System walki stanowi jeden z filarów Wasteland 3. Choć już poprzednia część serii proponowała wiele ciekawych rozwiązań w tej materii, to jednak deweloperzy z inXile zdają sobie sprawę, że nowa odsłona post-apokaliptycznej sagi wymaga co najmniej kilku poprawek.

Nowy artykuł autorstwa Chrisa Keenana porusza właśnie kwestię filozofii tworzenia atrakcyjnego, turowego systemu walki. Oczywiście głównym założeniem twórców Wasteland 3 jest przeniesienie z "dwójki" wszystkich jej dobrych cech oraz poprawienie tego, co nie zadziałało. W pierwszej kolejności chodzi o łupy, które mają być o wiele mniej losowe i zwyczajnie atrakcyjniejsze. Kolejna rzecz to uczynienie walki znacznie płynniejszej, by skrócić czas bezczynności gracza w trakcie każdej tury. W Wasteland 3 jest to o tyle istotne, że inXile zamierza stworzyć tryb wieloosobowy, a jak wiadomo, oczekiwanie na ruch drugiego gracza może znacząco wydłużyć każdą walkę.

Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie tutaj. Przypomnijmy, że na nieco ponad 4 dni przed końcem kampanii na Fig Wasteland 3 posiada na swoim koncie 3,06 mln dolarów i jest pewne pomyślnego ufundowania projektu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.