Gamedec ufundowany na Kickstarterze w zaledwie 36 godzin!

Anshar Studios, producent gry RPG Gamedec, może mówić o sporym sukcesie. Produkcja oparta na twórczości Marcina Przybyłka potrzebowała jedynie 36 godzin, by osiągnąć podstawowy cel zbiórki na Kickstarterze i pozwolić deweloperom na planowanie kolejnych śmiałych kroków.

Dla niezależnego studia z Katowic to bardzo ważny sygnał, bowiem utwierdza w przekonaniu, że cyfrowa adaptacja Gamedeka jest na właściwych torach - tym bardziej, że do zbiórki dołączyli m.in. Brian Fargo, szef studia inXile Entertainment, a także Obsidian Entertainment. Najbliższe tygodnie i dalsze wsparcie społeczności graczy pokażą, jaki kształt ostatecznie przyjmie Gamedec. Tymczasem warto przyjrzeć się najbliższym planom studia.

Odkąd Gamedec pojawił się na Kickstarterze, jego twórcy zdążyli już zapowiedzieć, że gra z pewnością zostanie wydana na platformie GOG.com. Ponadto odblokowano już dwa dodatkowe cele kampanii.

 

Pierwszym z nich jest nowy tryb gry o nazwie True Detective. Zaprojektowany z myślą o śledczych z krwi i kości, ten tryb wprowadzi nieodwołalność podejmowanych przez graczy decyzji. Błędny osąd sytuacji, nieopaczne słowo, wróg w miejsce sprzymierzeńca będą oznaczały, że ktoś straci życie, a komuś innemu uda się przetrwać. Sprawę udaje się zakończyć lub pozostaje nierozwiązana, a gracz, jako detektyw świętuje sukces w loży VIP z przedstawicielami elity Warsaw City, albo upija się w sztok, sącząc tanią whisky w jednym z podrzędnych barów Low City. Los graczy będzie leżał w ich rękach, ponieważ w tym trybie nie będzie możliwości ponownego załadowania rozgrywki, a co za tym idzie drugiej szansy i możliwości podjęcia innej decyzji.

Drugim celem jest zwiększenie liczby interakcji pomiędzy Torkilem a jego rozmówcami. Dzięki temu gamingowy detektyw będzie mógł korzystac z pełnego wachlarza środków służych do przesłuchiwania innych bohaterów, włączając w to perswazję i zastraszanie. Jest to niezwykle ważny dodatek, jeśli wziąć pod uwagę, że Gamedec kładzie ogromny nacisk właśnie na dialogi oraz warstwę fabularną.

Co dalej? Jeśli projekt uzbiera minimum 85 tys. dolarów, gracze uzyskają więcej możliwości wizualnej personalizacji głównego bohatera. Cel wydaje się być w zasięgu, bowiem na koncie projektu znajduje się obecnie prawie 75 tys. dolarów, a do zakończenia zbiórki pozostało nadal 28 dni.

Jeśli chcielibyście dołożyć się do sukcesu Gamedeka i Anshar Studios, odwiedźcie stronę projektu na Kickstarterze.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.