Broken Roads: więcej informacji o projektowaniu lokacji

Projektowanie lokacji jest sztuką samą w sobie. O tym, jak się to robi w Broken Roads, pierwszym cRPG-u osadzonym w post-apokaliptycznej Australii, opowiada najnowszy dziennik deweloperski producentów z Drop Bear Bytes.

Krótki artykuł omawia proces tworzenia poziomu na przykładzie hotelu Ardath, jednego z najbardziej charakterystycznych miejsc w Broken Roads. Luke Dorman, który pełni funkcję projektanta lokacji, opowiada o różnych niuansach związanych z rozmieszczaniem przedmiotów, grą świateł i kontrastów, czy tworzeniu narracji za pomocą samego otoczenia.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, zajrzyjcie pod niniejszy adres.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.