Star Wars: The Old Republic i zmiany w systemie Advamced Classes

Każdy, kto uważnie śledzi poczynania BioWare przy Star Wars: The Old Republic z pewnością zetknął się z pojęciem Advanced Classes, będących swoistymi podklasami głównej profesji postaci. W najnowszym wpisie na deweloperskim blogu Greg Zoeller dzieli się z nami nowościami, jakie zaszły w systemie od czasu jego zapowiedzi.

Artykuł pracownika BioWare nakreśla kreśli główne założenia systemu oraz przedstawia przykładowe ścieżki rozwoju postaci na poszczególnych drzewkach umiejętności (oryg. skill trees). Naturalnie, odpowiwedni dobór umiejętności jest kluczowy dla osiągnięcia sukcesu w czasie gry, co tym bardziej skłania do bliższego przyjrzenia się konkretnym skillom.

Zoeller wypisał również wszystkie zasadnicze zmiany, jakie wprowadzono ostatnio w poszczególnych Advanced Classes. Należy przy tym pamiętać, że testy gry wciąż trwają i zawarte w tekście informacje niekoniecznie pojawią się w takiej formie w finalnej wersji SW: TOR.

Z artykułem można zapoznać się tutaj.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.