Kal'Hirol, Niższe poziomy

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Kal'Hirol, Niższe poziomy

Na Niższych poziomach nie stoczysz już żadnej bitwy ze zwykłymi pomiotami - czekają cię za to starcia z duetem Ognisty golem & Zaginiony (2) oraz Matkami Lęgu (3).

1 - przejście do dzielnicy kupców.

2 - bitwa z ognistym golemem i Zaginionym. Pierwszy z nich dysponuje dość mocnym pancerzem i zadaje spore obrażenia w walce w zwarciu, a co więcej, co jakiś czas wywołuje fale ognistego podmuchu - wszelkie balsamy ciepła okażą się więc bardzo przydatne. Mroczny pomiot to z kolei potężny mag, dlatego też priorytetem w tym starciu jest przerywanie jego zaklęć. Najlepszym sposobem na zwycięstwo jest wysłanie "najtwardszego" wojownika (wspieranego czarami uzdrawiającymi i/lub okładami) do absorbowania uwagi golema i skupienie reszty drużyny na atakowaniu Zaginionego, który nie będzie w stanie zbyt długo opierać się tak skomasowanym ciosom.

Przy resztkach wrogów znajdziesz m.in. Pas maga bojowego, Kostur Straconego, Diament bez skazy, Rubin bez skazy oraz Skorupę piekielnego demona. Zabranie ostatniego z wymienionych przedmiotów rozpocznie zadanie Potęga golema.

3 - Matki Lęgu. W pomieszczeniu tym natkniesz się na trzy takie potwory, jednak nie będziesz w stanie zabić ich w bezpośredni sposób; Matki zaatakują cię swoimi mackami, których najlepiej unikać, bowiem nawet jeśli jakąś zniszczysz, to chwilę później pojawi się kolejna. Zamiast tego biegnij do wsporników podtrzymujących swego rodzaju "żyrandol" wiszący tuż nad legowiskiem pomiotów. Przetnij dwa z czterech łancuchów, a konstrukcja zawali się na Matki i zakończy ich żywot.

4 - wyjście z Kal'Hirol (mapa świata).

Wątek główny

Ostatnia z Legionu

Na Niższych poziomach Kal'Hirol czekają cię jeszcze tylko dwie potyczki: z Zaginionym i jego ognistym golemem (2) oraz z Matkami Lęgu (3). Kiedy zabijesz te ostatnie, zadanie zakończy się.

Zad. poboczne

Potęga golema

Zleceniodawca: brak. Zadanie otrzymasz po zdobyciu Skorupy piekielnego demona (2).
Nagroda: Pancerz ze skorupy golema, 250 PD.
Dodatkowe informacje: brak.
Opis: Znalezioną po zabiciu ognistego golema (2) Skorupę piekielnego demona zabierz do Twierdzy Czuwania i pokaż Mistrzowi Wade'owi. Płatnerz obieca wykonać ze zdobytego materiału wspaniałą zbroję, jednak będziesz musiał donieść mu jeszcze kilka rzeczy. Chodzi tutaj o:

  • Czyste żelazo - kupisz je Glassrika Zbrojmistrza na targu w Amarancie.
  • Doskonały eliksir lyrium - możesz go stworzyć dzięki umiejętności Zielarstwa.
  • Krwawy lotos - roślina ta rośnie w wielu miejscach, najłatwiej znaleźć ją na Czarnych Mokradłach.
  • Wełniane ochraniacze - znajdziesz je w beczce stojącej nieopodal wartowni w Amarancie.

Kiedy zaniesiesz wszystkie powyższe przedmioty do Wade'a, płatnerz wykuje dla ciebie Pancerz ze skorupy golema. Tym samym zadanie zostanie zakończone, zaś na twoje konto wpłynie dodatkowe 250 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.