Bierz na klatę!
Rangi: 1
Wymagania: Broń palna 70
Nie bawisz się w bajeranckie strzały. Prosto w klatę i po krzyku. W V.A.T.S. zadajesz dodatkowe 15% obrażeń atakami wymierzonymi w klatkę piersiową.
Chemik
Rangi: 1
Wymagania: Medycyna 60
Ten profit podwaja czas działania dowolnej substancji chemicznej, którą zażywasz.
Czyściciel pustkowi
Rangi: 1
Wymagania: brak
Zadajesz o 50% większe obrażenia, korzystając z broni białej lub walcząc wręcz przeciwko Centaurom, Nocnym łowcom, Zmutowanym roślinom, Siewcom zarodników, Szponom Śmierci, Supermutantom i Zdziczałym ghulom.
Mistrz improwizacji
Rangi: 1
Wymagania: Naprawa 90
Potrafisz naprawiać sprzęt za pomocą nieco podobnych części zamiennych. Naprawisz snajperkę częściami karabinu myśliwskiego, czy pancerz wspomagany blachami z pancerza metalowego. Jak to działa? Nie wie nikt... poza tobą.
Na paluszkach
Rangi: 1
Wymagania: Percepcja 6, Zwinność 6
Ten profit sprawia, że pod twoimi stopami nie wybuchają miny i nie uruchamiają się pułapki w podłodze.
Szkielet z adamantytu
Rangi: 1
Wymagania: brak
Mając „Szkielet z adamantytu", posiadasz mocniejsze kończyny, dzięki czemu otrzymujesz tylko połowę obrażeń, jeśli zostaniesz w którąś trafiony.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!