Poziom 14

Przewodnik gry Fallout: New Vegas

Bierz na klatę!

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 14 - Bierz na klatę!

Rangi: 1
Wymagania: Broń palna 70

Nie bawisz się w bajeranckie strzały. Prosto w klatę i po krzyku. W V.A.T.S. zadajesz dodatkowe 15% obrażeń atakami wymierzonymi w klatkę piersiową.

Chemik

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 14 - Chemik

Rangi: 1
Wymagania: Medycyna 60

Ten profit podwaja czas działania dowolnej substancji chemicznej, którą zażywasz.

Czyściciel pustkowi

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 14 - Czyściciel pustkowi

Rangi: 1
Wymagania: brak

Zadajesz o 50% większe obrażenia, korzystając z broni białej lub walcząc wręcz przeciwko Centaurom, Nocnym łowcom, Zmutowanym roślinom, Siewcom zarodników, Szponom Śmierci, Supermutantom i Zdziczałym ghulom.

Mistrz improwizacji

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 14 - Mistrz improwizacji

Rangi: 1
Wymagania: Naprawa 90

Potrafisz naprawiać sprzęt za pomocą nieco podobnych części zamiennych. Naprawisz snajperkę częściami karabinu myśliwskiego, czy pancerz wspomagany blachami z pancerza metalowego. Jak to działa? Nie wie nikt... poza tobą.

Na paluszkach

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 14 - Na paluszkach

Rangi: 1
Wymagania: Percepcja 6, Zwinność 6

Ten profit sprawia, że pod twoimi stopami nie wybuchają miny i nie uruchamiają się pułapki w podłodze.

Szkielet z adamantytu

cRPG - Fallout: New Vegas - Profity - Poziom 14 - Szkielet z adamantytu

Rangi: 1
Wymagania: brak

Mając „Szkielet z adamantytu", posiadasz mocniejsze kończyny, dzięki czemu otrzymujesz tylko połowę obrażeń, jeśli zostaniesz w którąś trafiony.


Farsa


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.