Mac Walters opuścił BioWare
Rotacje pracownicze w branży gamingowej są czymś naturalnym i rzadko kiedy informacje o nich warto zamieniać w newsy. Kiedy jednak ktoś taki jak Mac Walters opuszcza BioWare, jest to bez wątpienia istotna wiadomość.
W niedokończonym przez bogów świecie tajemnicza grupa zagraża istnieniu całej ludzkości. Między złoczyńcami a starożytną technologią, której pragną, stoją tylko freelancerzy.
Połącz siły z maksymalnie trzema innymi graczami i załóżcie zaawansowane, indywidualnie przygotowane i niesamowicie potężne pancerze wspomagane. Będziecie wspólnie badać rozległe ruiny, stawiać czoła groźnym wrogom i odnajdywać artefakty nie z tego świata. Z każdą wykonaną misją będziecie zyskiwać nowe umiejętności, a Wasze javeliny będą coraz potężniejsze. Stawicie czoła niebezpieczeństwom wiecznie zmieniającego się świata. Staniecie zjednoczeni w obliczu zła. I zjednoczeni zwyciężycie.
Anthem™ to gra z gatunku Action RPG stworzona z myślą o trybie współpracy i osadzona w nowym tajemniczym świecie stworzonym przez BioWare™ i EA.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
Poszczególni bohaterowie łączą siły, by razem zwyciężyć: sercem gry Anthem jest wspólna, społecznościowa zabawa. Kiedy wyruszasz na przygodę, może do Ciebie dołączyć do trzech innych graczy. Gra nagradza zarówno współdziałanie, jak i indywidualne umiejętności. Wybór konkretnego typu egzopancerza, nazywanego w świecie gry javelinem, zdeterminuje możliwości i rolę poszczególnych osób w drużynie. Możecie wyruszyć wspólnie na ekspedycję lub przyjąć zlecenie i wezwać znajomych na pomoc, by wspólnie sprostać poważnym wyzwaniom. W miarę odkrywania świata poznasz wciągającą opowieść pełną wyjątkowych i zapadających w pamięć postaci. Płynny i inteligentny matchmaking zagwarantuje szybkie i proste wyszukiwanie kompanów do wspólnych przygód.
Cały arsenał możliwych do modyfikowania egzopancerzy: za każdym razem, gdy wkroczysz do świata gry jako freelancer, uzyskasz dostęp do całej swojej kolekcji potężnych javelinów – egzopancerzy zapewniających pilotowi niesamowite możliwości ofensywne i defensywne. Będziesz siać spustoszenie potężną bronią, znosić ciosy, które normalnie pogruchotałyby kości, a także poruszać się z niesamowitą prędkością – czy to mknąc po niebie, czy też przemierzając wodne głębiny. Z upływem czasu będziesz nieustannie rozwijać swoje umiejętności jako pilot javelina, a także możliwości bojowe i motoryczne swojego pancerza.
Personalizuj swoje javeliny, żeby pochwalić się przed innymi swoimi osiągnięciami: w miarę zdobywania kolejnych szlifów w starciach z potężnymi wrogami będziesz gromadzić liczne łupy i osiągać kolejne punkty przełomowe, dzięki czemu zyskasz dostęp do niesamowitych możliwości personalizacji swoich javelinów. Stopniowo Twoje pancerze staną się świadectwem Twoich umiejętności i osiągnięć.
Badaj nieustannie zmieniający się świat pełny niebezpieczeństw i tajemnic: Anthem wykorzystuje silnik Frostbite, dzięki czemu w przepięknym, nieustannie ewoluującym, otwartym świecie gry będziesz na każdym kroku napotykać nieoczekiwane warunki i niebezpieczeństwa oraz niespodziewanych wrogów. Ponieważ gra Anthem jest stałą usługą, jej świat będzie się z czasem zmieniał i powiększał o nowe opowieści, wyzwania i wydarzenia. Czekająca na Ciebie kraina jest jednocześnie piękna i śmiertelnie groźna. Podczas każdej nowej ekspedycji Twoja drużyna freelancerów będzie stawała w obliczu wymagających przeciwności.
Rotacje pracownicze w branży gamingowej są czymś naturalnym i rzadko kiedy informacje o nich warto zamieniać w newsy. Kiedy jednak ktoś taki jak Mac Walters opuszcza BioWare, jest to bez wątpienia istotna wiadomość.
Baldur's Gate, Neverwinter Nights, Star Wars: Knights of the Old Republic, Jade Empire, Mass Effect... Gry BioWare'u od ponad dwóch dekad kojarzą się ze znakomitą rozrywką dla pojedynczego gracza. Od czasu, gdy powstawały te gry, upłynęło jednak wiele lat. Zmienił się rynek, zmienił się docelowy profil graczy, zmienił się wreszcie właściciel samego BioWare'u. Zdaje się, że współczesny BioWare ma coraz mniej wspólnego z legendarnym studiem sprzed lat. Czy mikrotransakcje będą gwoździem do nostalgicznej trumny, której wciąż kurczowo trzyma się część fanów pamiętających skromne początki kanadyjskiego dewelopera?