
W ostatni weekend BioWare przeprowadziło pierwsze globalne demo Anthem, w czasie którego dostęp do najnowszej gry kanadyjskiego studia uzyskali gracze posiadający tzw. VIP Access. Teraz twórcy gry pokusili się o kilka słów podsumowania.
Początek weekendu z wczesnym dostępem okazał się dość kłopotliwy, głównie przez błąd z niekończącymi się ekranami ładowania, który ma być usunięty już w tym tygodniu. Podczas premierowego, globalnego testy gry gracze natknęli się również na wiele innych błędów, lecz mimo tego przez dwa i pół dnia spędzili w świecie Anthem prawie 9 mln godzin. Dla BioWare jest to niewątpliwie ogromny sukces, czego deweloperzy nie omieszkali nie wspomnieć.
Co dalej? W tym tygodniu deweloperzy zamierzają poprawić wszystkie problemy, z jakimi zetknęli się gracze z VIP Access. Wszystko po to, by kolejna wielka fala fanów Anthem, która wyruszy na łowy w ramach otwartej bety już w najbliższy weekend, otrzymała jeszcze lepszy, bardziej dopracowany produkt.
Szczegółowe podsumowanie pierwszego weekendu wczesnego dostępu do Anthem znajdziecie tutaj. Pamiętajcie, że premiera pełnej wersji gry nastąpi już 22 lutego.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!