Czary druida, poziom V

Przewodnik gry Icewind Dale II

Leczenie Krytycznych RanLeczenie Krytycznych Ran (Sprowadzanie)

Czas działania: natychmiastowy
Czas rzucania: 8
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: brak

Rzucając ten czar i kładąc ręce na wybranej istocie kapłan może przywrócić 4k8 pkt. życia +1 pkt. na każdy poziom rzucającego (maksymalnie +20) danej jednostki.

Lodowa NawałnicaLodowa Nawałnica (Wywoływanie)

Zasięg: pole widzenia rzucającego
Czas działania: natychmiastowy
Czas rzucania: 4
Obszar działania: w promieniu 6,5 metra
Rzut obronny: brak

Ten czar przywołuje grad, który zadaje 3k6 punktów obrażeń od ciosów i dodatkowo 2k6 punktów obrażeń od zimna wszystkim istotom, znajdującym się w obszarze jego działania.

Ładunek StatycznyŁadunek Statyczny (Przemiany)

Zasięg: rzucający
Czas działania: 10 rund
Czas rzucania: 1
Obszar działania: pole widzenia rzucającego
Rzut obronny: połowicznie neguje udany rzut na Refleks

Ładunek statyczny jest podobny do czary Wezwanie Błyskawic, tyle że może być on wykorzystany wewnątrz budynków. Czar ten pozwala rzucającemu usmażyć wrogą istotę znajdującą się w obszarze działania przy pomocy statycznego wyładowania, które zadaje 1k8 obrażeń od elektryczności na każdy poziom rzucającego, maksymalnie 16k8 punktów obrażeń od elektryczności. Ładunek zadaje obrażenia raz na kolejkę przez cały czas działania zaklęcia.

Miażdżąca FalaMiażdżąca Fala (Wywoływanie)

Zasięg: 12 metrów
Czas działania: natychmiastowy
Czas rzucania: 1
Obszar działania: fala szerokości 1,5 metra
Rzut obronny: połowicznie neguje udany rzut na Refleks

Zaklęcie to przywołuje falę wody, która płynie w kierunku wybranym przez rzucającego, z ogromną siłą niszcząc wszystko, co stanie na jej drodze. Fala zadaje 1k8 obrażeń od zgniecenia na każdy poziom rzucającego (maksymalnie 15k8), na dodatek istnieje 25% szansy, że trafiona istota zostanie oszołomiona na 2 rundy i 5% szansy na to, że straci przytomność. Jeżeli ofiara wykona udany rzut na Refleks, obrażenia zostaną zmniejszone o połowę i uniknie ona oszołomienia oraz utraty przytomności.

Osłona przed ŚmierciąOsłona przed Śmiercią (Nekromancja)

Zasięg: dotyk
Czas działania: 10 rund/poziom
Czas rzucania: 1
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: brak

Zaklęcie to chroni ofiarę przed wszystkimi formami śmiertelnej magii na czas działania zaklęcia. Są to między innymi Słowo mocy: Giń, Zaklęcie śmierci i Palec Śmierci.

Plaga OwadówPlaga Owadów (Sprowadzanie)

Zasięg: pole widzenia rzucającego
Czas działania: 2 rundy/poziom
Czas rzucania: 1
Obszar działania: w promieniu 8 metrów
Rzut obronny: brak

Czar ten sprowadza rój pełzających, skaczących i latających owadów. Wszystkie istoty znajdujące się w zasięgu jego działania otrzymują 1 punkt obrażeń w każdej rundzie, nie mogą rzucać czarów, a każda istota o 2 lub mniej Kostkach spróbuje natychmiastowej ucieczki. Istoty o 5 lub mniej Kostkach muszą wykonać rzut na morale, o ile chcą pozostać w zasięgu roju. Zaklęcie to nie ma wpływu na istoty nieumarłe i konstrukty.

Przywołanie Sprzymierzeńca Natury VPrzywołanie Sprzymierzeńca Natury V (Sprowadzanie)

Zasięg: pole widzenia rzucającego
Czas działania: 1 runda/poziom
Czas rzucania: 6
Obszar działania: specjalny
Rzut obronny: brak

Zaklęcie to przywołuje jednego lub więcej przedstawicieli przyrody, który będzie służył rzucającemu pomocą przez okres działania czaru. Rodzaj stwora wybierany jest losowo. Przywołane stworzenia są potężniejsze niż przywoływane przez niższe wersje tego czaru.

Sprowadzenie ZwierzątSprowadzenie Zwierząt (Sprowadzanie)

Zasięg: pole widzenia rzucającego
Czas działania: 40 rund
Czas rzucania: 9
Obszar działania: specjalny
Rzut obronny: brak

Rzucenie tego zaklęcia spowoduje przywołanie ogromnego niedĽwiedzia górskiego, który będzie posłuszny rzucającemu na czas działania zaklęcia.

Ściana OgniaŚciana Ognia (Wywoływanie)

Zasięg: pole widzenia rzucającego
Czas działania: 5 rund
Czas rzucania: 4
Obszar działania: ściana o długości 6,5 metra i szerokości 1,5 metra
Rzut obronny: brak

Zaklęcie to tworzy nieruchomą, płonącą ścianę płomieni. Każde stworzenie, które przez nią przejdzie, otrzymuje 2k6 pkt. obrażeń od ognia +1 pkt. na każdy poziom rzucającego (maksymalnie 2k6 + 20).


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.