Wschodnie pustkowie, cz. I

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Wschodnie Pustkowie, cz. 1
  1. Hafiz
  2. Lena
  3. Najemnik Płomiennej Pięści
  4. Skrytka

Kolejna lokacja na której niewiele się dzieje. Nawet przeciwników jest tutaj jak na lekarstwo.

Przy 1 spotkasz Hafiza. Krasnolud opowie nieco o swoich snach, w których widział ciebie. Na koniec podaruje ci zwój ochrony przed magią i odejdzie.

W miejscu oznaczonym 2 zaczepi cię Lena. Kobieta poprosi o odniesienie jej ciężko rannego przyjaciela Samuela do Gellany Lustrzany Cień (gnomka prowadzi świątynię Garla Złotopołyskliwego na terenie gospody "Pod Pomocną Dłonią" jeśli o tym nie pamiętasz). Musisz się jednak spieszyć, inaczej Samuel umrze. Za wykonanie zadanie otrzymasz 500 PD, zaś reputacja podniesie się o 1. Oczywiście prośbę Leny możesz także zignorować.

Koło 3 zagadnie cię Najemnik Płomiennej Pięści poszukujący dezertera o imieniu Samuel... słyszałeś już gdzieś to imię? Możesz teraz wydać zbiega i zainkasować 50 szt. złota, ale jest to zwyczajnie nieopłacalne. Zdecydowanie lepszym wyjściem będzie skłamanie iż ranny mężczyzna jest kupcem i kontynuowanie podróży do gospody "Pod Pomocną Dłonią".

W 4 (dokładnie w miejscu o współrzędnych: x-1957, y-2374) ukryto kilka klejnotów i pierścień. Warto tam zajrzeć przed opuszczeniem lokacji.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.