- Lodowe posągi
- Dźwignie
- Pajęczyca Aocha
- Zapora Aurylitów
- Zack
- Nekromanci Kultu Smoka
- Sherincal
- Główne wejście do Pałacu Aurylitów
- Boczne wejście do Pałacu Aurylitów
Gdy wejdziesz do Andory usłyszysz rozmowę dwóch barbarzyńców. Po chwili zaatakują cię wraz z kilkoma Aurylitami. Odeprzyj atak i udaj się do 1. Kapłanki stojące po drugiej stronie przepaści potraktuj czarami i bronią dystansową. Teraz drogą okrężną udaj się w miejsce ich spoczynku (2) (uważaj po drodze na Remorhazy i Lodowego Golema, któremu zaszkodzić mogą jedynie bronie obuchowe). Użyj dźwigni by zniszczyć lodowe posągi (1). Z jednego z nich wypadnie Święty Symbol Aurylitów, dzięki któremu będziesz mógł otworzyć porozmieszczane w całej lokacji drzwi. Otwórz zwłaszcza 3, gdzie przebywa pajęczyca Aocha. Zostaw ją na razie w spokoju. Idź do 4 - czeka cię tam dosyć ciężka walka z dwoma kapłankami Auril i Królową Remorhazów. Kiedy Królowa zginie, jej wyrostki wybuchną ogniem niszcząc zaporę umieszczoną za jej plecami. Zabij jeszcze nieumarłego strzeżącego przejścia i wylecz rannych, gdyż w 5 będziesz musiał stawić czoło 6 Lodowym Trollom. Następnie uwolnij z brzucha śpiącego Remorhaza Zacka i pogadaj z nim. Podziękuje ci za uratowanie życia i podaruję kilka przedmiotów (i trochę PD oczywiście). Okazuje się, że Aocha, którą uwolniłeś w 3 jest jego wierzchowcem (znów dostaniesz trochę PD). Gnom poprosi cię też o zdobycie dla niego jakichkolwiek notatek na temat lodowej świątyni, położonej na północ od miejsca, w którym się znajdujecie. Uzupełnij zapasy, odpocznij i porozmawiaj z Nekromantami Kultu Smoka (6). Po krótkiej, ale jakże treściwej rozmowie zakończ ich nędzny żywot. IdĽ do 7, gdzie sama Sherincal uraczy cię opowiadaniami o Legionie Chimery. Następnie pół-smoczyca wyśle na siebie swoich podwładnych sama uciekając na dziedziniec pałacu i blokując schody. Uważaj, gdyż Sherincal cały czas będzie miotała w twoją drużynę czarami ofensywnymi. Kiedy już skończysz z jej oddziałem, zajmij się nią samo (uprzednio odblokowując schody poprzez zniszczenie dźwigni przy schodach). Po walce odpocznij i głównym wejściem (8) oznajmij Aurylitom swoje przybycie (choć również alternatywnie możesz skorzystać z tylnego wejścia w miejscu (9).
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!