Lodowa wioska - Andora

Solucja i poradnik gry Icewind Dale II

Solucja - Lodowa Wioska - Andora
  1. Lodowe posągi
  2. Dźwignie
  3. Pajęczyca Aocha
  4. Zapora Aurylitów
  5. Zack
  6. Nekromanci Kultu Smoka
  7. Sherincal
  8. Główne wejście do Pałacu Aurylitów
  9. Boczne wejście do Pałacu Aurylitów

Gdy wejdziesz do Andory usłyszysz rozmowę dwóch barbarzyńców. Po chwili zaatakują cię wraz z kilkoma Aurylitami. Odeprzyj atak i udaj się do 1. Kapłanki stojące po drugiej stronie przepaści potraktuj czarami i bronią dystansową. Teraz drogą okrężną udaj się w miejsce ich spoczynku (2) (uważaj po drodze na Remorhazy i Lodowego Golema, któremu zaszkodzić mogą jedynie bronie obuchowe). Użyj dźwigni by zniszczyć lodowe posągi (1). Z jednego z nich wypadnie Święty Symbol Aurylitów, dzięki któremu będziesz mógł otworzyć porozmieszczane w całej lokacji drzwi. Otwórz zwłaszcza 3, gdzie przebywa pajęczyca Aocha. Zostaw ją na razie w spokoju. Idź do 4 - czeka cię tam dosyć ciężka walka z dwoma kapłankami Auril i Królową Remorhazów. Kiedy Królowa zginie, jej wyrostki wybuchną ogniem niszcząc zaporę umieszczoną za jej plecami. Zabij jeszcze nieumarłego strzeżącego przejścia i wylecz rannych, gdyż w 5 będziesz musiał stawić czoło 6 Lodowym Trollom. Następnie uwolnij z brzucha śpiącego Remorhaza Zacka i pogadaj z nim. Podziękuje ci za uratowanie życia i podaruję kilka przedmiotów (i trochę PD oczywiście). Okazuje się, że Aocha, którą uwolniłeś w 3 jest jego wierzchowcem (znów dostaniesz trochę PD). Gnom poprosi cię też o zdobycie dla niego jakichkolwiek notatek na temat lodowej świątyni, położonej na północ od miejsca, w którym się znajdujecie. Uzupełnij zapasy, odpocznij i porozmawiaj z Nekromantami Kultu Smoka (6). Po krótkiej, ale jakże treściwej rozmowie zakończ ich nędzny żywot. IdĽ do 7, gdzie sama Sherincal uraczy cię opowiadaniami o Legionie Chimery. Następnie pół-smoczyca wyśle na siebie swoich podwładnych sama uciekając na dziedziniec pałacu i blokując schody. Uważaj, gdyż Sherincal cały czas będzie miotała w twoją drużynę czarami ofensywnymi. Kiedy już skończysz z jej oddziałem, zajmij się nią samo (uprzednio odblokowując schody poprzez zniszczenie dźwigni przy schodach). Po walce odpocznij i głównym wejściem (8) oznajmij Aurylitom swoje przybycie (choć również alternatywnie możesz skorzystać z tylnego wejścia w miejscu (9).


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.