Targos - doki

Solucja i poradnik gry Icewind Dale II

Solucja - Doki Targos
  1. "Wredna Jędza"
  2. Skład Kompanii Gallawaya
  3. Skład Towarów Targos
  4. Dom
  5. Jorun Tamewater
  6. Dom Joruna Tamewatera
  7. Dom Firthy Kedros
  8. Latarnia
  9. "Pod Wilkiem Morskim"

Przygodę rozpoczynasz na statku kapitana Hedrona (1) - "Wrędnej Jędzy" (nazwanym tak na cześć mamusi). Hedron poprosi cię o sprawdzenie co dzieje sie z jego matką. Zajmiemy się tym później. Schodząc z pomostu spotkasz rannego Reiga Redwatersa, Uczciwego Jona i martwego Brohna. Jeżeli masz w drużynie Kapłana lub Paladyna (a powinieneś mieć kogoś z tej dwójki) możesz pomóc Reigowi czarem. Mimo to żołnierz poprosi o Miksturę Leczenia, która jest w posiadaniu Magdara Shenlena przebywającego w Składzie Kompanii Gallawaya (2). Udaj się tam i porozmawiaj z Magdarem. Nie ma on przy sobie mikstury, ale twierdzi, że jest ona gdzieś w magazynie. Chwile po jego wyjściu pojawi się trójka goblinów szukających drogi do Stwórcy. Oczywiście wskaż im ją i przeszukaj budynek - znajdziesz między innymi potrzebną miksturę. Odnieś ją Reigowi zgarniając trochę PD (nagród rzeczowych nie przewidziano).

Idź na południe i zabij parę goblinów przebywających na pomoście. Podążając dalej na południe spotkasz Crandalla. Widział on kilka goblinów w okolicy latarni (8). Udaj się tam i pozbądź się trójki intruzów. Odbij na zachód, do domu matki Hedrona (7), Firthy Kedros. Pozbądź się umilającej samotne chwile starszej pani trójki goblinów. W zamian Firtha opowie ci parę znajomo brzmiących historyjek.

Podążaj do (5) ścinając przy okazji głowy kolejnej parze goblinów i pogadaj z Krasnoludem o imieniu Jorun Tamewater. Ten zaoferuje ci swoje zbrojne ramię, jeżeli tylko zwabisz w jego pobliże jakieś gobliny, a także możliwość dozbrojenia się w jego domu (6. Skorzystaj z zaproszenia i opróżnij skrzynie w chacie Joruna (uwaga na pułapkę!). Udaj się teraz do domu (4), gdzie zakończysz żywot kolejnych dwóch zielonych braci. Teraz udaj się do tawerny "Pod Wilkiem Morskim", gdzie możesz już nabyć napitki, a także stanąć do pojedynku z barbarzyńcą Guthewulfem. Zasady są proste: kto wytrzyma więcej kolejek Braehgu (krew dzika zmieszana z mlekiem) wygrywa Talizman Wyjącego Wilka. Wybierz więc postać o najwyższym współczynniku kondycji (aby wygrać trzeba mieć co najmniej 16 pkt) i rozstrzygnij starcie na swoją korzyść. Zaraz potem odkup od barbarzyńcy jedną butelkę owego trunku, przyda się podczas wykonywania zadania w mieście.

Solucja - Jaskinia pod Targos

Ruszaj na płn.-wsch. kraniec mapy, gdzie spotkasz Brogana, czekającego na najemników z Cormyru upijających się w tawernie. Przekonaj go, że nie ma to sensu - nasza drużyna rozwiąże problem goblinów w składzie (400PD). Wybij wszystkie i przeszukaj magazyn zabierając m.in. zdechłego kota (wbrew logice jeszcze się przyda). W podłodze odkryjesz przejście do podziemi (mapka obok). Tam już standardowo przebij się aż na koniec kawerny (1a) i zabij dowódców goblinów: Rukwurma i Uleka Nornika. Z ciała tego drugiego zabierz Przypalony Zwój Welinowy i opuść jaskinie (otrzymasz 1350PD za pozbycie się z Doków "zielonego łajna"). Opowiedz o wszystkim Broganowi, za co dostaniesz 400PD. Ten zasugeruje abyś spotkał się z Lordem Ulbrekiem Dinnsmore'em, ale to za chwilkę. Wróć do Hedrona i powiadom go, że z jego matką wszystko dobrze. Ten w nagrodę za fatygę odda ci Lwie Oko, trochę złota i 300PD. Kota znalezionego w składzie pokaż Firthcie, ale jeszcze się go nie pozbywaj, ponieważ później zgarniesz za niego trochę PD. No, już najwyższy czas odwiedzić Ratusz i Lorda Ulbreka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.