Jaskinia driderów

Solucja i poradnik gry Icewind Dale II

Solucja - Jaskinia Driderów
  1. Pajęczyna Ginafae Despany
  2. Siedlisko Mykonidów
  3. Pracownia Impraili
  4. Viciscamera

Jedno z cięższych miejsc, w którym przychodzi ci walczyć. Dridery bardzo dobrze opanowały technikę rzucania zaklęć, przez co są bardzo wymagającymi przeciwnikami, zwłaszcza w większych grupach. W wirze walki nie zapominaj o tyłach, gdyż Dridery często będą dobierać się do twojej drużyny zarówno od frontu, jak i od tyłu.

Na początek udaj się do 1. Swoje siedlisko ma tam Ginafae Despana, siostra Malavona. Przekonaj ją by wróciła do brata - nie powinno być z tym większych problemów. W drugiej kolejności odwiedź Mykonidy (2). Z małej skrytki zabierz Kamień Ioun, który oddaj przy najbliższej sposobności spotkanemu wcześniej łupieżcy umysłu. Idź do 3, gdzie mieści się pracownia Impraili, czerwonego maga z Thay. Po krótkiej rozmowie pozbądź się czarodziejki i jej zwierzyńca. Ponadto postać o wysokiej umiejętności alchemii może zwiększyć moc mikstur leczenia przy pomocy przyrządów laboratoryjnych należących do denatki. Kiedy już opuścisz to miejsce możesz udać się na spotkanie z winowajczynią całego zamieszania. Przedtem radzę jednak oczyścić inne korytarze jaskini z driderów, by później nie być zaskoczonym ich ilością. Gdy to uczynisz przejdź do leża Viciscamery. Powoli posuwaj się do przodu depcząc kolejne przewody i pokonując kolejne grupy stworów. Kiedy zniszczysz już wszystkie kokony zajmij się samą Viciscamerą (4). Bestia nie posiada co prawda żadnych odporności, ale i tak może dać się we znaki jeżeli podejdziesz zbyt blisko. Po jej śmierci opuść jaskinie i wyeliminuj czyhające na twoje życie dridery. Idź teraz do Oinchack'olpa i oddaj mu Kamień Ioun. Wróć do Malavona i poinformuj go o swoim sukcesie. Spotkasz też odmienioną Ginafae, znów poruszającą się na dwóch nogach. Siostra Malavona obdarzy cię artefaktami i razem z całym obozem teleportuje się Akademii. Pora samemu wydostać się z Podmroku. Udaj się w północno-wschodnią część lokacji (6) i po krótkiej konwersacji zaatakuj stojącego tam Illithida. Teraz wyeliminuj wszystkich wrogów i przejdź do Cytadeli Z'hinda.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.