Przedgórze

Solucja i poradnik gry Icewind Dale II

Solucja - Przedgórze
  1. Gniazdo Żuków
  2. Yeti
  3. Beodaewn
  4. Kapitan Yurst
  5. Fomoriańskie Olbrzymy
  6. Pająki
  7. Odea
  8. Illium Ar'ghrenoir
  9. Przejście na wyższy poziom Andory
  10. Pomieszczenie z ukrytymi przedmiotami

Właśnie "wylądowałeś" na przedgórzu Zachodniej Przełęczy. Kiedy tylko się obudzisz pozbądź się żuków kopaczy, po czym obudź Oswalda (najlepiej krzykiem, otrzymasz trochę PD). Okazuje się, że pilot może rzucić na statek zaklęcie reperacyjne, ale będzie potzrebował odpowiednich składników. Zabierz ze stolika księgę, w której zapisane są potrzebne ingrediencje i przeszukaj statek. Znajdziesz na nim diament i wyciąg thrymowy. Mając już dwa składniki, ruszaj w teren.

Zaraz po wyjściu na zewnątrz pokonaj żuki i zniszcz ich gniazdo (1). Możesz zbierać ich pancerze i zanosić je Oswaldowi, który przerobi je na lekką zbroję płytową (600 szt. złota i jeden dzień czasu), zbroję polową (1200 szt. złota i dwa dni czasu) lub pełną zbroje płytową (1800 szt. złota i trzy dni czasu). Każda z nich waży 1/4 tego, co jej normalny odpowiednik.

Zmierzaj do 2. Znajdziesz tam pozostałości po karawanie i kilka Yeti. Kiedy już je pokonasz możesz pozbierać skóry i również oddać Oswaldowi. Po 1/2 dnia i uiszczeniu 700 szt. złota będziesz mógł odebrać czapkę, szal, buty, rękawice lub płaszcz. Jeszcze jedno: koło jednej z karawan jest skrzynka, a w niej Amulet Zasklepienia Ran. Koniecznie go zabierz, za chwilę się przyda.

W 3 spotkasz Beodaewna. Możesz z nim pohandlować; ale kapłan lub paladyn wykryje wokół niego złą aurę. Nic dziwnego, jeśli jest się się wilkołakiem. Zabij go i jego zwolenników, po czym udaj się do punktu 4. Leży tam ciężko ranny Kapitan Yurst, który poprosi cię o pozbycie się Fomoriańskich Olbrzymów ciskających w niego głazy. Obiecaj pomoc i pozbądź się stworów (5). Kiedy już to zrobisz (4275PD), daj żołnierzowi miksturę leczenia (525PD), po czym pozwól skorzystać z Amuletu Zasklepienia Ran (dostaniesz kolejne 1900PD). Yurst wyzionię ducha, a ty odzyskasz amulet. Zabierz z jego ciała zniszczoną broń, jest jednym z potrzebnych Oswaldowi składników (ruda). Na południe od miejsca, w którym zmarł Kapitan, zaatakują cię Pająki (6). Wiesz co masz robić - z ich ciał zabierz świeżą pajęczynę. W okolicy powinno znajdować się także trochę drewna - będzie to już piąty składnik. Pozostało znaleźć drugi diament i Belladonnę.

Podróż kontynuuj do 7. Zostaniesz zatrzymany przez zmiennokształtną druidkę Odee, która naświetli trochę sytuacje na przedgórzu. Chcąc przejść musisz zabić ją i resztę obrońców Andory. Kawałek dalej (8) spotkasz Illium Ar'ghrenoir. Ją także wyślij na spotkanie z Auril i przejdź przez zaporę (uwaga na obrażenia od zimna). Przejdź przez 9 na wyższy poziom wioski. Wytnij ostatnich obrońców Andory, po czym z ciała Illium zabierz belladonnę, a z pomieszczenia 10 drugi diament (musisz pomóc sobie klawiszem ALT). Masz już wszystkie potrzebne do reperacji składniki - wróć na statek.

Umieść ingrediencje na stole i pogadaj z Oswaldem. Za zebranie składników otrzymasz 4275 PD, zaś Gnom rozpocznie reperacje statku. Zaklęcie jest jednak dosyć powolne, a ty nie masz czasu. Nie ma wyboru - musisz znaleźć posiłki z Neverwinter. Wróć do wschodniej części lokacji o przejdź do aurylickiej wioski - Andory.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.