Wieża Oficera

Solucja i poradnik gry Icewind Dale II

Na pierwszym piętrze wieży spotkasz duży oddział Legionu Chimery. Nie będą atakować, chyba że sam zrobisz to pierwszy; nie licz jednak na jakieś wymyślne łupy. Na drugim znajdziesz trenujących mnichów. Jeżeli nie będziesz się im naprzykrzać to zostawia cię w spokoju. Jednak walka z nimi jest o wiele bardziej opłacalna ze względu na ekwipunek, jaki zostawią po sobie. Na trzecim piętrze walki nie zaznasz; powinieneś za to wyczyścić wszystkie schowki. Przejdź na ostatnie piętro. Będziesz świadkiem rozmowy kapitana Pudu z pół-smoczycą. Zaatakują, kiedy spostrzegą obecność twojej ekipy - nie jest to jednak trudna walka. Pozbieraj fanty i wróć na ostatnie piętro Wieży Wojny. Pogadaj ze Stubnokiem - po chwili zacznie się walka. Po pokonaniu wrogów odpocznij i przejdź na ostatnie piętro wieży. Tam czeka już delegacja pół-smoków. Krótka rozmowa i znowu walka - już nie taka łatwa jak piętro niżej, ale nie powinno być większych problemów. Pozbieraj ekwipunek, odpocznij do pełnego uzdrowienia i zejdź poziom niżej. Spotkasz maga Buvaia de Nailly'ego, który przeteleportuje cię przed oblicze Isaira i Madae.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.