- Grupa gnolli
- Driada
- Jaskinia
- Drienne
- Ingot
Przy 1 zaczepi cię grupa gnolli żądająca opłaty za przejście - zapłatę jak zwykle powinieneś przekazać ostrzem swojej broni.
W 2 spotkasz driadę, która poprosi o uratowanie przed ścięciem świętego dębu. Rozpraw się z Caldo i Krummem a otrzymasz 500PD i antidotum, natomiast reputacja drużyny wzrośnie o 1. Nie zapomnij przeszukać zwłok Krumma, znajdziesz przy nich całkiem niezły pas.
Idź do 3 i pozbądź wściekłego wilka. Wejdź do jaskini - znajdziesz trochę złota, naszyjnik i Halabardę +1.
Porozmawiaj z Drienne (4), której kot spadł z wodospadu. Szczątki zwierzaka znajdziesz w dole wodospadu. Odnieś je dziewczynce, pamiętając by rozmawiała z nią osoba o najwyższej charyzmie, inaczej nie dostaniesz nagrody, którą jest 200PD i zwój Ochrony przed Martwiakami.
W 5 natkniesz się na Ingota, gnolla wygnanego z twierdzy za to, że chciał skosztować mięsa więzionej kobiety. Po skończonej rozmowie możesz przejść do następnej lokacji.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!