- Gazib Wielki
- Kupiec z miksturami
- Namioty krupierskie
- Namiot Zordrala
- Zeke
- Ogr
Na początek spotkaj się z Gazibem Wielkim (1) - mag pokaże ci sztuczkę z wybuchającym ogrem. Jednak jeśli poprosisz, by pokazał ją jeszcze dwa razy, ogr zbuntuje się i chwyci za broń - uratuj domorosłego magika, a zgarniesz trochę PD.
W namiocie 2 spotkasz kupca sprzedającego orientalne mikstury. Jeśli chcesz, możesz skorzystać z oferowanych przez niego towarów, chociaż lepszym rozwiązaniem będzie ich kradzież...
W dwóch namiotach oznaczonych numerami 3 będziesz mógł spróbować swego szczęścia w hazardzie. W jednym z nich spotkasz złodzieja, który ukradnie ci 100 szt. złota i ucieknie - niestety nie ma możliwości zatrzymania go. Jeśli chcesz zagrać pamiętaj, że u każdego krupiera możesz wygrać tylko za pierwszym razem - kolejne próby z pewnością skończą się niepowiodzeniem.
Wejdź do namiotu 4. W środku spotkasz Zordrala i kobietę, która rzekomo jest wiedźmą. Zordral będzie chciał ją zabić, ale możesz go powstrzymać prowokując walkę i uśmiercając czarodzieja. Innym wyjściem (bardziej opłacalnym) jest czekanie aż mag zabije czarodziejkę, po czym skończenie z nim samym. Za zabicie maga otrzymasz 900PD.
Przy 5 spotkasz niziołka imieniem Zeke. Karzeł zaproponuje ci odsprzedanie zwoju Zamiany Kamienia w Ciało za 500 szt. złota. Jako że jesteś już w jego posiadaniu, nie przystawaj na tak złodziejką cenę; teraz nie pozostaje ci nic innego jak odczarować spetryfikowaną kobietę stojącą nieopodal. Tą niewiastą okaże się Branwen, z zawodu kapłanka Tempusa (i to całkiem niezła). Jeśli chcesz, możesz ją przyłączyć do drużyny.
W pozostałych namiotach spotkasz kupców sprzedających rozmaite przedmioty (na ogół niewiele warte). Rozejrzyj się jeszcze po okolicy i wytnij parę grup koboldów oraz ogra berserkera (6). Z poczuciem spełnionego obowiązku udaj się do kopalni.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!