Knieja Otulisko, kopalnia, poziom II

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Kopalnie w Kniei Otulisko, poziom 2
  1. Niewolnicy
  2. Hareisham i najemnicy
  3. Yeslick i Rill
  4. Tajemny korytarz
  5. Zejście na trzeci poziom

Drugi poziom będzie nieco trudniejszy od pierwszego, ale wciąż będzie łatwo. Do dzieła.

W południowych korytarzach (1) trzymani są niewolnicy. Możesz z nimi pogadać, nie mają jednak nic ciekawego do powiedzenia. Równie dobrze możesz tą część wycieczki odpuścić.

Przy 2 będziesz musiał odeprzeć ataki sporej ilości Gwardzistów, Elit Czarnych Szponów i maga Hareishama. Radzę jednak nie pchać się do przodu, a wystawić do boju samego czarodzieja (lub czarodziejkę) i rzucić 2-3 Ogniste Kule w miejsce w którym stoi wrogo nastawiony mag. Po takiej dawce płomieni powinien zginąć, podobnie jak większość najemników. Teraz wpuść do pomieszczenia wojowników by wysłali niedobitki Żelaznego Tronu na tamten świat.

Obok punktu 3 więzieni są Yeslick i Rill. Pierwszy z nich to krasnolud, który po opowiedzeniu historii życia zaproponuje przyłączenie się do drużyny. Jest to całkiem niezły wojownik/kapłan, dlatego powinieneś rozważyć jego kandydaturę na członka drużyny. Z kolei Rill jest przywódcą niewolników poszukiwanym przez górnika z pierwszego poziomu. Więzień poprosi cię o 100 szt. złota na łapówkę dla kapitana straży pilnującego wyjścia z kopalni. Daj mu je - w końcu 100 szt. to niewielki ubytek sakwy. Za jego plecami znajduje się ukryty korytarz (4), a w nim 2 ghasty - jeśli bardzo ci zależy na 650 PD za każdego, wystarczy tam zajrzeć.

Kiedy już skończysz zwiedzać 2 poziom kompleksu, przejdź na trzeci korzystając z przejścia położonego przy punkcie 5.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.