- Kissiq
- Melicamp
- Hobgobliny
- Footy
- Bassilus
- Roger
W tej części Wybrzeża Mieczy grasują spore sfory wilków; powinieneś mieć to na uwadze, gdyż zwierzęta te potrafią napsuć krwi nawet doświadczonej ekipie poszukiwaczy przygód.
W 1 spotkasz Kissiqa. Mężczyzna twierdzi iż widział na wschodzie gadającego kurczaka. Trzeba to sprawdzić.
Ów kurczak znajduje się przy punkcie 2 i okazuje się być magiem, który nieudolnie próbował bawić się polimorfią. Jedynym ratunkiem dla Melicampa jest jego mistrz Thalantyr, mieszkający w Wysokim Żywopłocie. Kiedy go tam odprowadzisz okaże się, że do odczynienia zaklęcia potzrebna jest czaszka - nie będzie jej ciężko znaleźć ponieważ w okolicy Wysokiego Żywopłotu kręci się sporo szkieletów. Przed oddaniem czaszki Thalantyrowi koniecznie zapisz grę, gdyż proces odwracania czaru nie zawsze się powodzi - jest to zdarzenie losowe. Jeśli Melicamp przeżyje otrzymasz 2000PD, a reputacja podniesie się o 1. W przypadku śmierci domorosłego maga nie dostaniesz nic.
Wejdź do budynku położonego po środku lokacji (3). Zaatakują cię dwa golemy z ciała - możesz walczyć, jednak wystarczy pogadać w właścicielem przybytku, Thalantyrem, by ich nastawienie zmieniło się na neutralne. Mag ma całkiem ciekawą ofertę zwojów i magicznych przedmiotów, ale niestety nie można go okraść, a zabicie go jest czysto nieopłacalne, zwłaszcza że przyda się jeszcze w jednym zadaniu opisanym w dalszej części solucji.
W 3 zostaniesz po raz kolejny napadnięty, tym razem przez trójkę hobgoblinów: Zargala, Malkaxa i Geltika. Postępujesz z nimi standardowo; przy ciale Zargala znajdziesz nie lada rarytas (jak na tą część gry) Miecz Krótki +2: Gwiżdżący Miecz.
Przy 4 kręci się Footy. Chłopiec opowie ci co nieco o Bassilusie, który przebywa wewnątrz kamiennego kręgu (5). Wokół Bassilusa rozstawieni są jego "krewni" - możesz się ich pozbyć w czasie rozmowy wybierając kolejno 3,1,1 aby jeszcze bardziej ułatwić sobie walkę z szalonym kapłanem. Po bitwie pozbieraj jego ekwipunek (symbol zanieś do świątyni Lathandera k. Beregostu, a otrzymasz 5000 szt. złota i 1000 PD) i ruszaj w dalszą drogę.
W 6 natkniesz się na Rogera. Powie coś o nasilającym się konflikcie między Wrotami Baldura a Amn i odejdzie. To tyle jeśli chodzi o tą lokacje.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!