Wybrzeże

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Wybrzeże
  1. Nereida Shoal
  2. Arcand Szalony
  3. Wrak statku
  4. Grupa ogrów
  5. Chirurg
  6. Grupa sirin

Na tym obszarze przebywają grupy hobgoblinów oraz siriny. Musisz uważać zwłaszcza na te drugie, które potrafią skutecznie zauroczyć członków twojej drużyny.

Przy 1 spotkasz nereidę o imieniu Shoal. W czasie rozmowy stwór pocałuje bohatera, po czym postać umrze (dlatego ważne jest, żeby z nereidą nie rozmawiał główny bohater). Kiedy zranisz nereidę, ta wyjawi że zrobiła to wbrew sobie i tak naprawdę jest pod kontrolą ogrzego maga, Drotha. Zgódź się jej pomóc, a wskrzesi zabitego przed chwilą NPC-a. W tym momencie na scenę wkroczy sam Droth z zamiarem zgładzenia drużyny. Magiem jest nielichym, ale sam przeciwko kilku wojownikom nie będzie miał żadnych szans. Na koniec porozmawiaj z Shoal (750 PD). Nereida podziękuje i oddali się w tylko sobie znanym kierunku.

W 2 spotkasz Arcanda Szalonego. Gnom poprosi cię o przyniesienie pierścienia ze statku, który rozbił się nieopodal (3). Za pomyślne zakończenie zadania zgarniesz 300 PD i Olej Wściekłego Płomienia.

Koło 4 natkniesz się na wrogi oddział złożony z 2 półogrów, 2 ogrów berserkerów, 3 ogrillonów i 1 ogra. Poślij wszystkich do piachu i idź dalej.

Przy 5 stoi Chirurg. Mężczyzna opowie o Davaeornie i odejdzie. Jednak zanim to uczyni możesz go poprosić by uleczył twoją drużynę. Za darmo ma się rozumieć.

W okolicy 6 kręcą się trzy siriny. Walka będzie ciężka, ale dla 2000 PD za każdą warto się trochę pomęczyć. Po walce możesz spokojnie opuścić lokacje, nie bojąc się że coś przeoczyłeś.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.