Twierdza Czuwania

Solucja i poradnik gry Dragon Age: Początek - Przebudzenie

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Dragon Age: Początek - Przebudzenie - Finał, Twierdza Czuwania

1 - główna brama.

2 - wschodni mur.

3 - dziedziniec.

Wątek główny

Kiedy dotrzesz do Twierdzy, dowiesz się, że armia pomiotów jest już bardzo blisko. W zależności od tego, co robiłeś na przestrzeni całej gry, otrzymasz odpowiednie wsparcie od swoich sojuszników. Powoływanie ich do boju odbywa się w podobny sposób, jak miało to miejsce w podstawowej kampanii Dragon Age: Początek. Do dyspozycji otrzymasz:

  • Rycerzy, piechotę lub pospolite ruszenie od Lorda Eddelbreka,
  • bomby Dworkina (tylko jeśli ukończyłeś zadanie Bomby rzucone!).
  • łucznika na blankach. Jeśli w trakcie zadania Przemytniczy kanał uwolniłeś Jacena, elf użyczy ci teraz swoich talentów strzeleckich. W przeciwnym wypadku zastąpi go sierżant Maverlies.

Na początek musisz obronić bramę (1) przed trzonem armii pomiotów. Naprzeciw ciebie staną trzy grupy składające się z genloków, hurloków, wrzeszczotów, dzieci i "żółtych" wyznawców heretyków. Zlikwidowanie wszystkich wrogów zakończy pierwszy etap bitwy.

Następnie, zgodnie ze wskazówkami kpt. Garavela, udaj się na wschodni mur (3), przez który przedostają się dzieci, w tym "żółte" alfy. Także i tym razem musisz przetrwać trzy fale wrogów, co jednak nie powinno być zbyt trudne.

Chwilę później dowódca straży wezwie cię do bram (1). Gdy tam przybędziesz, zobaczysz zabijającego pomioty Varela, który chwilę później otrzyma śmiertelny cios od nacierającego ogra... coś ci to przypomina, prawda? Nie będziesz miał jednak czasu na wspominki, bowiem do zlikwidowania czekają trzy "żółte" ogry, wspierane przez kilkanaście szeregowych pomiotów. Będzie więc trochę trudniej, ale z pomocą sojuszników powinieneś dać sobie radę.

Po pozbyciu się pomiotów, zobaczysz scenę, w czasie której seneszal umrze od odniesionych ran. Przybyła medyczka zaproponuje ci zakup okładów leczniczych po niezwykle niskich cenach - jeśli ci ich brakuje, powinieneś skorzystać. Odetchnij przez chwilę, ponieważ pomioty już szykują się do głównej szarży.

Decydującą bitwę stoczysz na dziedzińcu (3). Tam natkniesz się na trójkę "żółtych" heretyków wyznawców, których postaraj się zlikwidować możliwie jak najszybciej, gdyż po paru chwilach od strony bramy nadciągnie "pomatańczowy" opancerzony ogr alfa. Wokół ciebie będą pojawiać się także zwykłe pomioty, ale nie trać na nie czasu i skup się na silniejszych wrogach. Może być ciężko, dlatego nie wahaj się skorzystać z pomocy sojuszników, zwłaszcza łucznika.

Po zlikwidowaniu ogra na scenie pojawi się dowódca wrogiej armii - Herold. Pomiot jest dość potężnym wrogiem, jednak jeśli skupisz na nim siłę swojego oddziału, nie powinien stawiać oporu zbyt długo. Po zabiciu Herolda wykończ niedobitki wojska Matki i przeszukaj zwłoki swoich wrogów - znajdziesz m.in. Hełm Smoczego Szczytu, rękawice Kolczaste pięści oraz pierścień Błogosławieństwo Boskiej.

Śmierć Herolda jest równoznaczna z zakończeniem kolejnego etapu wątku głównego - w nagrodę otrzymasz 2500 PD. Co więcej, uciekające pomioty pozostawiły po sobie bardzo wyraźny ślad, który zaprowadzi cię prosto do legowiska Matki. A to znajduje się gdzieś na Pustkowiach Smoczych Kości.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.