Czary łowcy, poziom IV

Przewodnik gry Neverwinter Nights

Artykuł przedstawia wszystkie czary łowcy IV poziomu w grze Neverwinter Nights.

Grupowy kamuflaż

Poziom(y) czarującego: Druid 4, Łowca 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Daleki
Obszar działania / Cel: Olbrzymi
Czas trwania: 10 tur / poziom
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Wszyscy sojusznicy na obszarze działania otrzymują premię +10 do umiejętności ukrywania się.

Zaklęcie dostępne po zainstalowaniu dodatku Shadows of Undrentide.

Leczenie poważnych ran

Poziom(y) czarującego: Bard 3, Kapłan 3, Druid 4, Paladyn 4, Łowca 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Sprowadzanie
Komponent(y): Werbalny, Somatyczny
Zasięg: Dotyk
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: Natychmiastowy
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Dotyk ghula
Rzut obronny: Siła Woli połowa
Odporność na czary: Tak

Czar ten leczy wybranej istocie 3k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +15). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

Przemiana siebie

Poziom(y) czarującego: Łowca 4, Czarodziej / Czarownik 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Przemiany
Komponent(y): Werbalne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania / Cel: Rzucający
Czas trwania: 1 tura / poziom
Rzut obronny: Czar nieszkodliwy
Odporność na czary: Nie

Rzucający czar może zamienić się w jedną z poniższych istot:

  • Olbrzymi pająk
  • Troll
  • Umbrowy kolos
  • Chochlik
  • Zombie

Przywołanie istoty IV

Poziom(y) czarującego: Bard 4, Kapłan 4, Druid 4, Łowca 4, Czarodziej / Czarownik 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Przywoływanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Krótki
Obszar działania / Cel: Punkt
Czas trwania: 24 godziny
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Nie

Rzucający czar przywołuje strasznego pająka, który staje się jego wiernym sługą.

Swoboda ruchu

Poziom(y) czarującego: Kapłan 4, Druid 4, Paladyn 4, Łowca 4
Poziom wrodzony: 4
Szkoła: Odrzucanie
Komponent(y): Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Średni
Obszar działania / Cel: Pojedynczy
Czas trwania: 1 tura / poziom
Dodatkowe przeciwzaklęcia: Pajęczyna
Rzut obronny: Brak
Odporność na czary: Brak

Istota poddana działaniu tego zaklęcia staje się odporna na paraliż, spowolnienie i oplątanie.


Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.