Wieża Durlaga - parter, górne piętra

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate: Opowieści z Wybrzeża Mieczy

Przed podróżą do Wieży Durlaga porozmawiaj z Ike stojącym pod gospodą w Brodzie Ulgotha. Nastepnie pieszo, udaj się w długą wędrówkę do miejsca docelowego.

Solucja - Wieża Durlaga
  1. Wejście do wieży

Na miejscu spotkasz handlarza obwoźnego imieniem Erdane, nie ma jednak nic ciekawego do zaoferowania. Udaj się w stronę twierdzy po drodze pacyfikując wszystko co napotoczy ci się pod ostrze (sobowtórniaki, horrory bitewne etc.). Przy wejściu (1) czeka Ike. Zaprowadzi twoją drużynę do wnętrza wieży.

Solucja - Wieża Durlaga

Tutaj najpierw zacznie oprowadzać cię po parterze wieży. Na koniec poprosi cię o "drobną" przysługę. Ike chciałby, abyś oczyścił wieżę z pułapek i zamieszkujących podziemne lochy stworów, co umożliwiło udostępnienie niższych poziomów zwiedzającym. Zaoferuje ci przy tym kamień strażniczy (autentyczny jak wszystkie inne) za jedyne pareset szt. złota. Kiedy już nabędziesz kamień pojawi się demoniczny rycerz i zabije zleceniodawcę. No cóż, zostałeś sam Drogi Graczu. Nim jednak zaczniesz eksploracje dolnych poziomów budowli, polecam odwiedzenie górnych partii wieży, mniej ciekawych i stanowiących preludium przed tym, co czeka cię na dole...

Solucja - Wieża Durlaga

Poziom +1 jest naszpikowany pułapkami, podobnie jak reszta wieży, dlatego też najlepszym wyjściem będzie wypuszczanie łotrzyka na zwiady i usuwanie wszystkich napotkanych pułapek. Właściwie oprócz paru nieumarłych oraz różnorakich mikstur i klejnotów nie znajdziesz tu nic, co mogłoby przykuć twoją uwagę. Przejdź na poziom 2.

Solucja - Wiezą Durlaga
  1. Duch
  2. Riggilo

Na tym poziomie oprócz ghastów natkniesz się na dwóch osobników i Wolumin Zrozumienia (północna część poziomu). Pierwszy z nich to duch przyjaciela Durlaga, z którym zmierzysz się w 1. Nie lekceważ go, gdyż potrafi napsuć krwi. Z kolei przy 2 spotkasz Riggilo. Złodziejaszek przyszedł się obłowić podobnie jak ty i nie zamierza dzielić się łupami. Możesz go zabić lub pozostawić przy życiu, ponieważ...

Solucja - Wieża Durlaga

...na trzecim poziomie spotkasz sukkuba imieniem Kirinhale. Możesz ją zabić lub uwolnić; w drugim przypadku musisz zabrać kosmyk jej włosów i oddać go Riggilo (chyba że wcześniej go zabiłeś). Radzę jednak zabić cała dwójkę, po czym wytłuc panoszące się tu i ówdzie ghasty. Po oczyszczeniu lokacji z potworów i przedmiotów, zejdź na parter i dalej schodami w dół, do przedsionka niższych części wieży...


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.